Problem su i skliske ceste, koje se u Dalmaciji rade od smjese vapnenca i ostalih sastojaka asfalta, pa se vapnenac izliže i postane gladak, pa uz mokar kolnih
i uz lošije gume, postane klizalište, a naravno, tu je i neiskustvo vozača na mokrom kolniku.
Prikaži još ↓
Perica12
02.11.2019.
Odustani
Vidim da su drastične kazne polučile uspjeh. Gdje su sada ti silni stručnjaci koji su se kleli da samo rigorozne kazne mogu smanjiti broj nesreća. Izgleda da st
vari ipak nisu tako jednostavne. U svim normalnim zemljama za prometne nesreće vozač je kriv u trećini slučajeva. Ako zanemarimo da imamo natprosječan broj idiota za volanom, ipak je neshvatljivo da je po našoj (policijskoj) statistici vozač kriv u 95% slučajeva. Nitko ne spominje nedostatnu edukaciju, loše prometnice, lošu signalizaciju itd.
Prikaži još ↓
BlackRaven
02.11.2019.
Odustani
Koji crni niz? Senzacionalizam na djelu, OPET. Nemate pojma o tematici, koliko je registriranih vozila, stanovnika, kilometara POŠTENIH cesta? E da to je pravo
pitanje, u kojoj su kategorije prometnica u RH? Koje svi plaćate iz poreza, zar ne? Eh vidiš , ali kad se postavi to pitanje odmah se svi pokrivaju ušima i dodali su famozni članak o "nije prilagodio vožnju uvjetima na cesti" - a iskreno 80% cesta i nije za više od 40km/h..Kazne uopće nisu potrebne, budale se "same pobrinu" za prirodnu selekciju...
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
02.11.2019.
Odustani
Kako se voze jos je i malo poginulih. To sto rade po cesti je za oduzimanje vozacke za 5. narednih zivota trajno 😤😡😤
mudodokolenko
02.11.2019.
Odustani
po hrvatske se odselilo a ti što su ostali če nestat u prometnim nesričema
Dk
Deaktivirani korisnik
02.11.2019.
Odustani
Ljudi molim vas, lakše na gasu, pliz., Tih 5 minuta nije vrijedno vaših zivota
B1
Bravo_1
02.11.2019.
Odustani
Sve što se zakonom postiglo je da država uzme više novaca i time plaća vrlo skupe i neučinkovite službenike na svojim jaslama. Stari auti, neispravnost, loše gu
me, nešto je što vozači ne mogu anulirati jer jedva da osnovne životne potrebe podmirujemo a auto je danas potreba jedne obitelji a ne luksuz. Nikad dosta. Porez na primanja, pa na sve što od tih primanja ostane uključujući i hranu, registracije, ceste, gorivo... sve za uhljebe. Šteta trošiti riječi. Nećemo doživjeti ništa bolje, samo još gore represije.
Prikaži još ↓
Milokliz
02.11.2019.
Odustani
Prvo dok nije bilo kamera vozilo se opuštenije i pratila se cesta, a nije se gledalo sa strane da nije neka kamera postavljena, plus kazne koje su prevelike pre
ma našim primanjima kao i situacija u državi dovodi do toga da se nema za održavanje auta. Glavno da mi imamo pametne stručnjake koji znaju kako smanjiti broj nesreća, a u stvari samo pokušavaju napuniti državni proračun.
Prikaži još ↓
andi_1
02.11.2019.
Odustani
Pisemo o svem i svacem samo nikako da si priznamo kako smo svi na neki nacin bahati za volanom . Izrugujemo se kad netko vozi kilometar dva ispod dozvoljene brz
ine, starije osobe nam vise nikako nebi smjele imat vozacku, motoristi nam divljaju dok oni smatraju da vozaci osobnih vozila ne mare za njih i tako u nedogled...najpametniji smo, Bogom dani i uvijek su nam drugi krivi. Npr...Njemaca 80 miliona, vozila ko u prici plus pola EU vozi po njihovim cestama a nemaju toliki postotak teskih nesreca sa poginulim...naravno, smijemo im se jer di je dozvoljeno 30 km/h oni voze 25, 28 na sat.... Nije to nesposobnost vec savjest !!
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
02.11.2019.
Odustani
strava koliko života "uzima" cesta..ni strože kazne ne pomažu.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .