Dok se ne nađu ostaci zrakoplova i 'crna kutija' teško da će itko moći objasniti pod kakvim je okolnostima nestao malezijski zrakoplov s 239 ljudi
Misterij Boeinga: Vojni radar pratio avion, mobiteli zvonili...
U trenutku zaključivanja ovoga broja tjednika Express nije moglo biti više nedoumica o ruti i mjestu nestanka malezijskoga Boeinga 777-200 koji je bez ikakva poziva u pomoć nestao s civilnih radara u subotu 8. ožujka s 227 putnika i 12 članova posade, sat vremena nakon što je poletio iz Kuala Lumpura prema Pekingu na letu MH370. Zrakoplov je krenuo u 00.41 po lokalnom vremenu (sedam sati manje po hrvatskom vremenu) a posljednji kontakt s kontrolom leta (koja do tada nije registrirala nikakvu iregularnost) bio je u 1.30 sati kada je zrakoplov bio na 10.670 metara visine iznad Južnog kineskog mora, između obale Malezije i Vijetnama.
Iranci s ukradenim europskim putovnicama
U prvom danu strepnje se pojavila informacija da je barem dvoje putnika ukrcano s lažnim putovnicama jednog Talijana i jednog Austrijanca. Pojasnimo i to da je taj dio jugoistoka Azije poznat po velikom broju ukradenih putovnica. Ta je činjenica odmah pobudila sumnju da je avion stradao u terorističkoj akciji u letu, odnosno nakon otmice, ali, prema posljednjim informacijama, ta se opcija odbacuje jer je malezijska policija uspjela identificirati slijepe putnike kao Irance Pouri Nourmohamadija (18) i Delavara Mohamadrazea (29) koji su bili kupili, zajedno, karte iz Kuala Lumpura do Amsterdama preko Pekinga u, pretpostavlja se, namjeri da se ilegalno dočepaju Europe. Iako prva opcija o terorističkom napadu još nije potpuno isključena, od nje je čak i FBI odlučio odustati kao od prvog razloga nestanka zrakoplova, iako se s tom opcijom još barata. Konfuzija je potpuna, tvrdimo, jer su vojne zrakoplovne vlasti najprije izjavile, a onda iz usta zapovjednika vojnog malezijskog zrakoplovstva demantirale da su vojni radari pratili let MH370 sat vremena nakon što je zrakoplov nestao s civilnog radara, ali u suprotnom smjeru što bi značilo da je zrakoplov pokušavao letjeti natrag i da su ga vojni radari “izgubili” u 2.40, dva sata nakon polijetanja, jako daleko od originalne rute iznad tjesnaca Malacca (između Malezije i Indonezije) te blizu otoka Pulau Perak.