U Ministarstvu ističu kako apsolutno nije bilo nikakvog nametanja školi da djeca postavljaju točno određena pitanja. Oni su svoja pitanja smišljali sami, ali su zamolili učiteljicu da ih na papiriće čitko napiše
Učenici postavljali pitanja koja je učiteljica napisala na papirić
Ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak novo je polugodište svečano označila posjetom zagrebačkoj Osnovnoj školi Jabukovac.
Djeca su postavljala baš ona pitanja koja o reformi ministrica voli isticati već nekoliko mjeseci. Pritom su uredno napisana pitanja bez pogreške čitali s papirića: “Hoće li biti više eksperimenata? Hoće li torbe biti lakše? Zašto se ova reforma zove ‘Škola za život’?...”.
Ova je reforma najveći obrazovni projekt države u posljednjih 20 godina te je jasno da je ministrici i njezinu timu izuzetno stalo da steknu naklonost javnosti. No koliko je legitimno koristiti djecu u traženju političke potvrde.
U Ministarstvu ističu kako apsolutno nije bilo nikakvog nametanja školi da djeca postavljaju točno određena pitanja.
- S ravnateljicom je dogovoreno da učenici pitaju ministricu što ih čeka iduće godine u 20-ak minuta jer nije bilo više vremena. Nisu svi ni pitali pitanja koja su imali jer se razgovor s ministricom razvio u drugom smjeru - rekli su nam iz ministarstva.
Ravnateljica OŠ Jabukovac Romana Šimunić Cvrtila kaže kako se radi o izuzetno kreativnim učenicima 4. razreda te da su izabrani i zbog toga jer ih iduće godine čeka reforma.
- Oni su na nastavu došli u osam. U devet sati sam im rekla da će ministrica doći u njihov razred u 10 sati te da do tada razmisle o tome što ih zanima vezano za školu i da je to i pitaju. Oni su svoja pitanja smišljali sami, ali su zamolili učiteljicu da ih na papiriće čitko napiše, kako se kasnije ne bi zbog treme zbunili. Oni su i nas iznenadili pitanjima koja su postavljali - rekla nam je ravnateljica, čija je škola uključena u eksperimentalni program kurikularne reforme “Škola za život”.