Tih 1,5 milijardi je taman da se pokrpaju rupe i dugovi a sto dalje?
2s
24sata_smrad^2
28.8.2020.
Odustani
A zašto se ulaže???? Vlakovi ne valjaju, vozni reovi iz 19. stoljeća, pruge iz 18. stoljeća, vlakovi iz 20. stoljeć (a neki i iz 19. st.). čemu dajemo pare????
Čemu?
Prikaži još ↓
jo
jošsmotu
28.8.2020.
Odustani
isprsio se ko da ih je on zaradio
Dk
Deaktivirani korisnik
27.8.2020.
Odustani
Kaljmeta savjetnik za financiranje!!
ol
os-lega
27.8.2020.
Odustani
To je taj dio koridora od Tokia do Zagreba koji nije obnovljen i bio je najslabija karika!
Crokaboy
27.8.2020.
Odustani
Poštovani g. DUNDOVIĆU, vi ste predstvnik tvrtke izvođača radova, pa ako jeste, izgleda ste neki računovođa te nemate pojma o ovoj monter mašineriji ilu je pisa
c ovog članka nešto krivo shvatio ili prepisao. Uglavnom ovaj veliki stroj ne lomi nikakvo kamenje jer nema razloga za to ali što radi? Taj tucanik koji se vadi sa pruge i star je koliko čitam skoro kao ja 😂 iz 1974g.(pitam se zašto se taj uopće reciklira, koji to standard?) se reciklira i po potrebi pere te ponovno ubacuje u kolosjek, dodatno se smeće, takoreći sitne čestice i sitnije kamenje separira te odvozi na otpad a manhak nadopunjava novim tucanikom tako da nema riječi o lomljenju. Lijep pozdrav iz njemačke sa bauštela njemačkih željeznica i puno uspjeha u vašim projektima.
Prikaži još ↓
ps
ponosna slavonija
27.8.2020.
Odustani
Grana prometa koja je dno dna hrvatske, ne zarađuju godinama svake godine dobiju 500 milijuna kuna za funkcioniranje. Ugasite željeznice jer nikome ne koriste g
odinama.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
27.8.2020.
Odustani
...ova se dionica dvadeseti put...obnavlja...id Frane Pušimana ...
np
nervozni poštar
27.8.2020.
Odustani
Evo ministre, mozes se pohvaliti i da su tracnice iz uvoza jer ih vise ne proizvodimo.
Dk
Deaktivirani korisnik
27.8.2020.
Odustani
Hrvati su se odviknuli od vlakova, možda neke bitne trase za teretni promet a za putnički je propala investicija!
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .