LOKALNI IZBORI 2017. Mostov politički tajnik Nikola Grmoja uvjeren je da njegova stranka ima pravog kandidata za Zagreb jer "nema veze s Bandićem i strukturama koje su vladale Zagrebom godinama"
'Milijuni odlaze vijećnicima, taj ću novac usmjeriti na školstvo'
Mostov kandidat za zagrebačkog gradonačelnika Marko Sladoljev predstavio je u četvrtak sa svojim timom financijski i gospodarski program, program za promet te za gospodarenje otpadom, istaknuvši kako se zalaže za racionalno upravljanje gradskim novcem i proračunom, za razliku od dosadašnjeg netransparentnog.
"Proračuna Zagreba će se izučavati na odjelima za kriminalistiku kao primjer netransparentnog proračuna", poručio je Sladoljev.
Ponovio je kako će njegova prva odluka, postane li gradonačelnik, biti ukidanje naknada političarima u mjesnim odborima.
"28 milijuna kuna odlazi na naknade vijećnicima mjesnih odbora, a te novce treba usmjeriti u obrazovanje, vrtiće i škole", rekao je te za pročelnike sadašnjeg gradonačelnika Milana Bandića kazao kako imaju "više prijava nego dečki s Knežije".
Mostov politički tajnik Nikola Grmoja uvjeren je da njegova stranka ima pravog kandidata za Zagreb jer "nema veze s Bandićem i strukturama koje su vladale Zagrebom godinama".
Autorica financijskog i gospodarskog programa te ovlaštena revizorica s iskustvom u forenzičnoj reviziji Zorica Palac rekla je kako je potrebna revizija poslovanja i dubinsko snimanje stanja u Zagrebu, a vodilja će im u tome biti, najavila je, transparentnost i racionalnost. Zalaže se za uvođenje cjelovitih standarda antikorupcije.
"Nije nam cilj oformiti odbore i odjele koji neće imati procesuirane nepravilnosti i rezultate, već kvalitetan sustav prijave da se spriječi trošenje gradskog novca i preusmjeravanje na inovacije, projekte...", rekla je i dodala da će Most ustrajati na efikasnom upravljanju proračunom.
Bivši Mostov ministar zaštite okoliša Slaven Dobrović ustvrdio je kako je "gospodarenje otpadom u Zagrebu šizofreno".
"Svijest građana Zagreba je prilično visoka, no nedostaje suvisli i cjelovit sustav. Nedostaju sortirnice, odnosno reciklažni centri jer imati odvojeno prikupljanje bez sortirnice je kao voziti auto s kotačima bez guma", kazao je Dobrović.
Povjerenik Mosta za Zagreb Antonijo Pešut predstavio je razvoj prometne infrastrukture, istaknuvši dva glavna projekta - izgradnja Jarunskog mosta te 'projekt zagrebačkog autoputa bez semafora', čime bi se povećala protočnost vozila, a ti skupi projekti mogli bi se s čak 85 posto sufinancirati iz EU fondova. "Naš je plan osmisliti pametno parkiranje s 'on line' uvidom u slobodna mjesta u prvoj parking zoni što će smanjiti nepotrebna kruženja u gradu", rekao je.