Prvo sveobuhvatno istraživanje o navikama hrvatskih milenijalki pokazalo je kako mlade Hrvatice slušaju savjete i prije kupnje vole čuti mišljenje prijatelja na društvenim mrežama o proizvodima koje žele
'Milenijalke kupuju online i žele voziti aute koji ne zagađuju'
Trećina Hrvatica između 20 i 37 godina zarađuje između 8.000 i 12.000 kuna, pokazalo je istraživanje koje je agencija Ipsos provela za najjači ženski medijski brend u Hrvatskoj Miss7.
Prosječna hrvatska milenijalka na namirnice troši do 2.000 kuna mjesečno, a kupuje ih najviše u Lidlu. Bira uglavnom Podravkine proizvode i pije Coca-Colu. Gotovo 44% mladih Hrvatica nema omiljeni brand hrane.
Čak 80% ih se prilikom kupnje brine o cijeni, a redovito kupuju namirnice koje su na akcijama.
Za odjeću i obuću izdvajaju i do 3000 kuna na mjesec, a biraju najčešće H&M i Adidas. Trećina ih nema omiljeni brend, a cijena im je najčešći kriterij odabira odjeće i obuće.
Svaka druga milenijalka kupuje na internetu, većinom na eBayu, no ni manje internetske trgovine puno ne zaostaju za njim.
Mlade Hrvatice obožavaju Niveu, a 40% ih se pri odabiru šminke savjetuje s prijateljicama. Većina ih na kozmetiku izdvaja i do 500 kuna mjesečno. Većini je prilikom kupnje proizvoda za njegu važna marka, a millennials majkama je prilikom kupovine proizvoda za njegu manje važna preporuka prijatelja i poznanika te ocjene i komentari na društvenim mrežama. Od kozmetike najčešće kupuju Max Factor.
Čak polovica ih koristi Samsung mobitel, a pri izboru paze na marku, cijenu i izgled. Samo dio ih koristi Na mobitelu od aplikacija najčešće koriste Messenger, a pametni telefon služi im i za snimanje fotografija, surfanje internetom i provjeru i slanje e-mail pošte.
POGLEDAJTE VIDEO:
'Iako živi s mobitelom u ruci, prosječna hrvatska milenijalka nema omiljenu zvijezdu': Miss7 predstavio rezultate prvog sveobuhvatnog istraživanja o hrvatskoj milenijalki'Iako živi s mobitelom u ruci, prosječna hrvatska milenijalka nema omiljenu zvijezdu': miss7 predstavio rezultate prvog sveobuhvatnog istraživanja o hrvatskoj milenijalki Gost: Ante Šalinović, direktor agencije Ipsos Puls Reporter: Denis Gaščić
Objavljuje 24sata u 28. ožujka 2018
Kod izbora teleoperatera vrlo su neodlučni, no ipak ih 24% odabire Tele2.
Više od 41% ih svakodnevno vozi, a čak 75% mladih žena sudjeluje u kupnji automobila. Obično biraju Volkswagen, najčešće rabljeni. Polovina Millennials žena planira kupiti automobil u sljedeće dvije godine. Da automobil koji kupuju mora lijepo izgledati smatra 73% milenijalki, dok je svakoj drugoj važno da njezin "limeni ljubimac" ne zagađuje okoliš.
PREZENTACIJU REZULTATA ISTRAŽIVANJA POGLEDAJTE U VIDEU:
100% milenijalki koristi internet: Prezentacija rezultata prvog sveobuhvatnog istraživanja o hrvatskoj milenijalki
Objavljuje Digital Takeover u 28. ožujka 2018
Polovica milenijalki plaća gotovinom. Račun imaju najčešće u PBZ-u, a dvije od tri mlade Hrvatice koriste se online bankarstvom.
Miss7 je najutjecajnijim brendovima među ženama od 20 do 37 godina uručio "Millennial Brand Award".