grebeš i rukama i nogama ko ptica trkačica na otvorenom autoputu,samo da se odvrati goruča tema domovine---RASULO ,NEZAPOSLENOST I cca 500 LJUDI DNEVNO BEZ POS
LA--------NESPOSOBNJAKOVIČI
Prikaži još ↓
AntoOpačak
15.10.2014.
Odustani
A zašto nas Hajdaš plaši ,s još većom trošarinom.Ako i s ovom u sledeći 25 godina otplaćujemo kerdit,ne kontam u čemu je tu spika kako to da do sada nismo upolo
vili kredit.2i pol milijarde godišnje dobijetea da ni prstom ne maknete.Nešto tu debelo ne štima,ovdje neko nekog .
Prikaži još ↓
purgerica prva
15.10.2014.
Odustani
Sa današnjeg skupa inicijative za referendum u Rijeci, citiram, dobro je znati: "U Italiji autoceste zovu 'kokama koje nesu zlatna jaja'. Sve do kraja 90-ih g
odina, gotovo sve autoceste u Italiji bile su javne, a onda su 1999. privatizirane. Od tada do 2013., cestarine su u prosjeku narasle za 65 posto. U samo šest godina, jedan od koncesionara, tvrtka Schemaventotto u vlasništvu Benettona, šest do sedam puta multiplicirala je vrijednost svog ulaganja u autoceste!
Talijani to nazivaju privatizacijskom prevarom ili majkom svih prevara, i to upravo zato što koncesionari nisu gradili autoceste, građene su javnim novcem, već su na kraju došli samo kako bi ubirali dobit. Zvuči poznato? Ni kod nas planirana monetizacija ne predviđa obavezu izgradnje autocesta, već samo ubiranje profita četiri nadolazeća desetljeća, a to je ta privatizacijska magija."
Prikaži još ↓
Ša
Šarlota
15.10.2014.
Odustani
Milanoviću, želim izvješće o vašim troškovima putovanja za ovu godinu, ali ono - sve do lipe: od savjetnika, pijar agenata, vozača i njihovih plaća, troškova go
riva, osiguranja (tjelohranitelja), avionske troškove, sve troškove smještaja, troškove reprezentacije, troškove obilaska Krka, pa i pokazne karte za autobus. U ovoj godini sam si nas razbaštinio za skoro dvije rate kredita, a dug bi vraćao koncesijom autocesta? Jesi li ponosan na sebe ili se bar malo sramiš?
Prikaži još ↓
Marly
15.10.2014.
Odustani
Nije mi jasno, ako smo masovno protiv koncesije iliti monetizacije autocesta, koji je razlog da on uporno svaki dan ponavlja isto, u čemu je kvaka njegovog uvje
ravanja? Ako se iz svake litre benzina naplaćuje po kuna za ceste, naplaćuje se i cestarina, naplaćuje se za ceste i prilikom registracije vozila, pa gdje je taj novac do sada?
Prikaži još ↓
Dak1807
15.10.2014.
Odustani
Otiđite već jednom bez povratka , nesposobnjakovići !
Zm
Zmar116
16.10.2014.
Odustani
Kako najdalje putovati od Zagreba do Splita?Pa krenite autoputom,ako se ne sudarite sa medvjedom možda nakon 5-6 sati lude vožnje stignete u dugopolje...sa ispr
ažnjenim rezeorvarom i još k tome pljunite 25 eura za cestarinu...ma nitko normalan neće tu cestu uzeti pod koncesiju...ha ha ha moš misliti svi čekaju u redu da nam istovare 3 miljarde eura za tu rupu bez dna...Možda dovoditi studente prometa is cijelog svijeta i kazivati im kako se ne smije graditi autoput.....
Prikaži još ↓
Security_Advisor
15.10.2014.
Odustani
Dobar mi je Veliki Vođa,a u ovom obraćanju jedna od jačih fora mu je ovo o kamatarenju.Veliki Vođo daj nam reci koliko si nas zadužio samo u prošloj godini mand
ata,a kamoli tek u sve tri zajedno.Ako ne znaš ja ću ti reći : u samo prošloj godini mandata zadužio si nas za dodatnih 26,9 (zaokružimo to slobodno na 30) milijardi kuna.Veliki Vođo reci nam di je lova!!!
Prikaži još ↓
Sp
Spec
15.10.2014.
Odustani
Ako bi Milanović i ulovio Zlatnu ribicu jadnica bi eksplodirala pokušavajući shvatiti što on zapravo želi !
CR
CROarmy1
16.10.2014.
Odustani
Pobrinite se vi da banke ne kamatare vase gradjane. Takvom metodom bi se vjerojatno od samih gradjana slilo u drzavni proracun tih 30milijardi kuna preko poreza
i ostalih nameta koje ste nam prisili. A auto ceste nesmiju imati veze sa vasom pogresnom politikom koju vodite vi i vasi predhodnici.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .