Šteta, ja sam mislila da će to biti početna točka za metro! :(((
ka
kažemja
09.4.2016.
Odustani
Ne laži Bandiću, vraćam se iz druge smjene oko 22 i 15 svaku večer i nisam vidio da netko radi , strojevi stoje , sve u mraku nigdje žive duše . Na kraju kraj
eva nije to toliko ni bitno ali ne znam čemu onda ta priča o 24 satnom radnom vremenu .
Prikaži još ↓
pad s oklopnog transportera
10.4.2016.
Odustani
Delaju ,delaju,al ta organizacija oko Milana ,naplaćuje sve barem trostruko,al tko im što može??? Budu oni poskupili vodu,čistoću,komunalnu naknadu....
kinex
10.4.2016.
Odustani
obišao rupu bar osam puta .. postoji sumnja da je bilo i više puta od toga .. dragi vozači zorno pratite situaciju bit ćete na vrijeme izvješteni o novom broju
obilazaka zabrinutog banderasa
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
09.4.2016.
Odustani
Da li će vrpcu sjeći?
Pa
Pamtim
10.4.2016.
Odustani
Kad kum Penava radi sanaciju Zagreb može mirno spavati.Do sljedećeg urušavanja.
Dk
Deaktivirani korisnik
09.4.2016.
Odustani
ako se u međuvremenu ne "rodi" još koja rupa
Filozofčina
09.4.2016.
Odustani
S filozofske točke gledišta usudio bih se reći da svaka rupa, ali baš svaka rupa nije toliko bezznačajna koliko mnogi lakomisleno zamišljaju jer...Rupa je po de
finiciji otvor kroz koji se može propasti ako nije zatvoren, prema tome, mislim da je rupa u metropoli jako štetan faktor.Kad kažem jako štetan imam u vidu štetnost kako za pješake tako i za vozila, ali i za običnog putnika namjernika koji ne pješači svaki dan tuda, a nije mu lako ako upadne u rupu.Gledajte, zadnja istraživanja lokalnih ambulanta međimusrske županije pogazuje čak da nikome nije lako ko je upao u rupu, bio on obični pješak koji se tuda svakodnevno kreće ili puki prolaznik koji je došao u posjet metropoli.Stoga treba uzeti kao mogućnost pojvljivanja novih rupa jer kaže stara kineska izreka:"Tko drugome rupu kopa taj zapravo kopa rupu s namjerom da ista ta rupa bude iskopana".Dakle, treba se organizirano baciti na istraživanja kako bi se otkrilo odakle rupe nastaju, gdje će slijedeće nastati i kako spriječiti da u rupu upadne pješak, vozilo ili slučajni prolaznik koji se iz bilo kojeg razloga našao u metropoli.Na kraju izlaganja bih istakao bitan problem rupe kao pojave kojoj nije mjesto na cesti, jer ceste naše služe sasvim drugačijoj svrsi.Prolazit će tuda vozilo, pješak ili slučajan prolaznik koji je iz bilo kojeg razloga došao u metropolu.Sve skupa kad zbrojimo i oduzmemo, protiv rupa moraju djelovati svi zajedno, kako gradske službe tako i pojedinci, pješaci i slučajni prolaznici.
Prikaži još ↓
Ir
Ironfist
09.4.2016.
Odustani
Nisi normalan. Novac koji si potrošio na svoj spomenik/fontane si mogao uložiti u nivelaciju dva najvažnija križanja na Slavonskoj aveniji; Kruge i Cvjetno nase
lje kako bi se ubrzala komunikacija Istok/Zapad. Pametni i normalni ljudi moraju znati kada im je vrijeme da se povuku.
Prikaži još ↓
ivica969
10.4.2016.
Odustani
sad će to njegovi jarani iz skladgradnje prekrit folijom i pofarbat
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .