Naplata i kontrola parkiranja u svim navedenim ulicama započinje 2. rujna 2019. , a cijene parkiranja neće se mijenjati. Sat parkiranja u III. zoni bit će dvije, u II. zoni pet, a u I. zoni 12 kuna, priopćili su iz Grada
Miki nikad ne spava: U Zagrebu od rujna opet širi parking zone!
Počeli su u nedjelju stavljati automate za naplatu parkinga bez da nas se ništa ne pita. To nije u redu, rekao je Milenko Kovačević, predstavnika stanara u zagrebačkom Središću.
POGLEDAJTE VIDEO
Pokretanje videa...
Naime, Grad Zagreb od 1. rujna proširuje naplatne zone parkinga. Prema izmijenjenom Pravilniku u prvoj zoni će biti cijela Medvedgradska i Mlinarska ulica.
U drugu zonu ulazit će kvartovi: Središće, Savica, Medvešćak. U trećoj zoni će se plaćati na parkiralištu uz autobusni terminal na Vrapčanskoj aleji, oko doma zdravlja u Vrabečaku 4, uz Tržnicu Vrapče te Szabin odvojak.
- Naplata i kontrola parkiranja u svim navedenim ulicama započinje 02. rujna 2019. godine, a cijene parkiranja neće se mijenjati. I nadalje će sat parkiranja u III. zoni iznositi 2 kune, u II. zoni 5 kuna, a u I. zoni 12 kuna - priopćili su iz Grada.
Kovačević je pojasnio da ovakve odluke se ne smiju donositi ad hoc.
- Nama nije nikakav problem naplata parkinga veći je problem što se izbjegava rasprava i time konstruktivni prijedlozi. Ako se već plaća onda neka nam osiguraju i parkinge. Stanari moraju parkirati i na nogostupe zbog nedostatka mjesta. Pokušao sam od grada dobiti informacije o povlaštenim kartama za parking, ali ni to nisam uspio - kazao je Kovačević.
Vijećnik gradske četvrti Trešnjevka jug Nenad Klapčić iz Nove ljevice rekao je da Bandić sve radi na silu i u korist svojih ljudi.
- Pokušao je na Srednjacima uvesti plaćanje kod braće Domany, ali je odustao jer nije imao podršku čak ni svojih vijećnika. Mi iz oporbe smo reagirali i rekli smo im da ćemo prozvati sve koji budu glasovali za ovakav prijedlog. Očito je da su se uplašili da ih susjedi ne bi mrko gledali - rekao je Klapčić te je nadodao:
- Ovakve odluke u kojima se legalno izbjegava rasprava na nižim razinama je postala zaštitni znak Milana Bandića. Jedan o razloga zbog čeka se šire zone je manjak novaca u blagajni, ali i da bi se mogli zaposliti novi kontrolori. Mi smo na razini gradske četvrti tražili da se donese opća gradska strategija uređenja parkirnih zona. Ne može se raditi nešto na uštrb građana. Mi jesmo da bude reda, ali taj red se ne smije uvesti na silu i izbjegavanjem rasprava - objasnio je Klapčić.