Ako je to točno bilo bi žalosno.HAC treba dati u koncesiju.HAC-e su naše koliko je i moj stan koji sam kupio na kredit u CHF a neznam kako ću ga uopće otplatiti.One su privatno vlasništvo zaposlenikai uhljeba koji su se preko razni političkih stranaka godinama u njemu gomilali a da bih nastavili i dalje izmislili riječ"Naše" i tako narod doveli u zabludu.Treba se rješiti duga
wi
wisefool
20.1.2015.
A zašto ne samostalno rasterati uhljebe i racionalizirati poslovanje i ostaviti HAC u svom vlasništvu?
ma
mamba5
20.1.2015.
Wisefool@ Naravno da bih to bilo najbolje rješenje ali na žalost tako nešto može učiniti samo koncesionar koji ne zna niti ga zanima,politička stranka u kojoj
je uhljeb.Njega zanima samo optimalan broj zaposlenih(ima ih sada navodno preko 1000 čitača novina),zanima ga kako ostvariti profit a to je uvođenje vinjeta,smanjenje cijena cestarine u zimskom periodu i niz drugih mjera koje niti jedna vlada ne može učiniti a zna se zašto.Dakle na žalost jedina mogućnost je koncesija ili je to prepušteno na dugoročno mučenje nas,naših unuka i praunuka
Prikaži još ↓
wi
wisefool
20.1.2015.
ali kad tako postaviš stvari, da nijedna vlada to ne bi mogla, to je lose-lose situacija. Jer ni novac od konceasije neće biti iskorišten kako treba. Ne vjeruje
m u rasprodaju državne imovine samo zato što je trenutno, vlada loša. Treba mijenjati vladu, samo, očito, narod to ne želi.
Prikaži još ↓
krnjevo
20.1.2015.
Mamba5, slično sam i ja pisala prije par mjeseci, pa su me popljuvali. A treba samo znati misliti svojom glavom, pa onda sve postane kristalno jasno. Wisefool,
nije naodmet još jednom spomenuti da rasprodaja i koncesija nije jedno te isto. Al' onaj tko to ne želi čuti i dalje će tamburat po svom. Zna se i zašto.
Prikaži još ↓
ze
zeljkopž
20.1.2015.
krnjevo koncesija na 50godina JE rasprodaja! Koncesija na npr. 5, 10, 20 godina nisu rasprodaje al na 50 sigurno jesu. Ako se autoceste za mjesec dana daju u ko
ncesiju na 50 godina kolko ćeš bit star po isteku te koncesije? Zatim ugovor o koncesiji. Da li u njemu ima neka stavka koja kaže da npr. koncesionar po isteku koncesije autocestu državi mora vratit u stanju u kakvoj ju je zatekao ili može državi vratit defakto poljski put? Napravit ono što kaže wisefool, pootpuštat sve nepotrebne uhljebe. Na upravljačke pozicije dovest strčnjake koji bi imali bonus prema uspješnosti poslovanja i vidjet češ kako će autoceste pokrivat sve svoje troškove i počet nosit dobit.
Prikaži još ↓
krnjevo
20.1.2015.
Kao što rekoh, onaj tko to ne želi čut i dalje će tamburat po svom. Željkopž, a ti to imaš uvid u pripremljen ugovor koji će država potpisati sa eventualnim bud
ućim koncesionarom, znaš sve detalje i uvjete. pa zato tako sa sigurnošću govoriš to što govoriš?
Prikaži još ↓
ze
zeljkopž
20.1.2015.
krnjevo s obzirom na način na koji govoriš ti si očito pročitao taj ugovor i imaš ga pred sobom. Ja sam samo izrekao sumnju. Što ako nema tog stavka o vraćanju
ispravne ceste? Vidim da malo teže shvaćaš, pa hajde da ti objasnim. Problem je u tome TKO prodaje auto ceste. Da li ih prodaje neki ispičutura koji razbacuje novce ili netko tko novac ulaže u daljnji rast i razvoj. Ovi sad su u zadnje tri godine pokazali da jedino znaju sumanuto trošit i razbacivat novac kojim su kreditno zadužili Hrvatsku. Misliš li da će se odjednom promjenit i ulagat ga za korist države i svih nas? Ma daj naj. U mjesec, dva će razbacat, potrošit, uništit slijedećih 50 godina autocesta. Možeš li uopće pojmit što to znači? Zatim ovo što sad rasprodaja Jadrana za naftne bušotine i direktno ugrožavanje stotina hiljada ljudi koji žive uz obalu. Zar misliš da bi to radila nekakva normalna osoba? Meni više izgledaju na nekog teškog ovisnika u apstinencijskoj krizi.
Prikaži još ↓
krnjevo
20.1.2015.
Novac od eventualne koncesije utrošit će se za vraćanje kredita s kojim smo te iste autoceste gradili i koje inače nikada ne bi bile naše, kao što ni sada nisu
naše. Nemojmo gledati kratkoročno, jer nas sutra neće biti, al' ostat će naša djeca, pa djeca naše djece... što ćemo im ostaviti u nasljeđe? Ja nemam razloga sumnjati u loše namjere ove vlade vezano uz tu koncesiju. Kao ni uz naftne bušotine na Jadranu. Pitajmo naše susjede Talijane zašto se oni ne bune na iste takve bušotine na njihovoj strani Jadrana i imaju li od njih više štete ili koristi? Toliko o temi. A o vrijeđanju i ponižavanju sugovornika s čijim se mišljenjem ne slažeš... pa, to je tako tipično za osobe poput tebe. Toliko.
Prikaži još ↓
ze
zeljkopž
20.1.2015.
krnjevo a kako to da si tolko siguran da će se taj novac potrošit za "za vraćanje kredita s kojim smo te iste autoceste gradili i koje inače nikada ne bi bile n
aše" Kako možeš biti siguran u to? Što ako se taj novac potroši na još par turističkih putovanja po svijetu? Npr. Novi Zeland, Abu Dabi, NewJork... Možda se opet kupe novi automobili. Naravno treba osigurat novce i za vojske uhljeba. Što ako uz ove vile koje su neki izgradili izgrade još par? A ceste ostaju nečije vlasništvo još 50godina.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .