U Microsoftu su godinama pokušavali nagovoriti Yahoo da prihvati ponudu za udruživanje kojim želi proširiti udio na tržištu pretraživača Interneta
Microsoft i Yahoo zajedno žele biti bolji od Googlea
Yahoo i Microsoft u srijedu su objavile da su postigli sporazum o udruživanju svojih internetskih pretraživača i tako ozbiljno izazvali glavnog suparnika, Google. Po 10-godišnjem sporazumu, Yahoo će se služiti Microsoftovim pretraživačem Bingom na svojoj web stranici, objavile su tvrtke u priopćenju. Yahoo će zauzvrat preuzeti prodaju oglasa i usluge sa strankama te dijeliti prihode s Microsoftom od prodaje oglasa, koji se pojavljuju uz rezultate pretraživanja interneta. U postavljanju oglasa Yahoo će se koristiti Microsoftovom oglašivačkom tehnologijom.
Sporazum daje Microsoftu, najvećem svjetskom proizvođaču softvera, više korisnika za Bing, koji ima oko osmine tržišnog udjela Googlea u SAD-u, po tvrtki za istraživanje tržišta ComScore Inc. Microsoft je godinama pokušavao nagovoriti Yahoo da prihvati ponudu za udruživanje kojim želi proširiti svoj udio na tržištu pretraživanja interneta. U SAD-u Google zauzima 67, a Yahoo 20 posto pretraživačkog tržišta. Microsoftov čelnik Steve Ballmer izjavio je da će sporazum osigurati Microsoftovu pretraživaču Bingu dostatan udio za natjecanje. Yahoo je objavio da će sporazum povećati godišnje operativne prihode za 500 milijuna dolara te uštedjeti 200 milijuna dolara. Povezivanje će dati Microsoftu i Yahoou kombiniran udio na tržištu od oko 28 posto, a Google će ostati dominantan s udjelom od oko 67 posto.