Obavijesti
komentari
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

Zm
Najveća laž u cijeloj ovoj prići je da su to naše ceste....One su u vlasništvu banaka,a mi smo otplatili tek nekoliko rata...A sva ova larma je nastala da bi uhljebi u HAC-u sačuvali svoja radna mjesta,jer je svakom normalnom jasno da ih je tamo barem pola višak i da su tamo zapošljavani po političkoj podobnosti...
fallout2
dobar
Dk
Znakovito je da se baš Stanić najviše bori,njemu je ovako super,zašto ne bi i ostalo.
fallout2
a dobro nije stanić loš, stalno proziva i daje dokaze protiv kalmete i ekipe dok svi drugi zabijaju glavu u pijesak
Dk
fallout2:@ Slažem se,ali nema dovoljno "štofa"
CG
Mene nije strah dati autoceste u koncesiju, ukoliko ugovorom definiramo da je prostor ispod auto-ceste ostane u vlasništvu države, kojim ona može raspolagati be Prikaži još ↓
wi
Nisu samo autoceste u vlasništvu banaka, već su banke vlasnici cijele države i vlade, zato jer smo se odrekli prava na emitiranje vlastitog novca. I nisu radnic Prikaži još ↓
Dk
Zmar... dobro si to zaključio.
CG
Wisefool, sve što se radi pod patronatom države ne može biti isplativo. Naprosto zbog toga što se u tom poslu prvenstveno zadovoljavaju uvijeti onih koji tamo r Prikaži još ↓
wi
Caffe-bar Gemini, to da ništa pod vlasništvom države ne može biti isplativo je mit neoliberalnog kapitalizma. To je stari model ekonomske okupacije, potkupiš vl Prikaži još ↓
CG
Wisefool, u Kini dobiješ metak u čelo (bez pardona) ukoliko zlorabiš funkciju za osobne interese, protivno naputcima partije. Zbog toga je to možda tamo i moguć Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .