Najveća laž u cijeloj ovoj prići je da su to naše ceste....One su u vlasništvu banaka,a mi smo otplatili tek nekoliko rata...A sva ova larma je nastala da bi uhljebi u HAC-u sačuvali svoja radna mjesta,jer je svakom normalnom jasno da ih je tamo barem pola višak i da su tamo zapošljavani po političkoj podobnosti...
fallout2
22.4.2015.
dobar
Dk
Deaktivirani korisnik
22.4.2015.
Znakovito je da se baš Stanić najviše bori,njemu je ovako super,zašto ne bi i ostalo.
fallout2
22.4.2015.
a dobro nije stanić loš, stalno proziva i daje dokaze protiv kalmete i ekipe dok svi drugi zabijaju glavu u pijesak
Dk
Deaktivirani korisnik
22.4.2015.
fallout2:@ Slažem se,ali nema dovoljno "štofa"
CG
Caffe-bar Gemini
22.4.2015.
Mene nije strah dati autoceste u koncesiju, ukoliko ugovorom definiramo da je prostor ispod auto-ceste ostane u vlasništvu države, kojim ona može raspolagati be
z suglasnosti koncesionara. Na taj način možemo slobodno povezivati i umrežavati prometnu mrežu sa obje strane autocesta. Ukoliko se to ne bi na taj način ugovorilo, RH kifla bi nepremostivo uzdužno bila podijeljena i prepuštena ucjenama koncesionara, što bi joj onemogućilo bilo kakav daljnji razvoj.
Prikaži još ↓
wi
wisefool
22.4.2015.
Nisu samo autoceste u vlasništvu banaka, već su banke vlasnici cijele države i vlade, zato jer smo se odrekli prava na emitiranje vlastitog novca. I nisu radnic
i-uhljebi pokrali i upropastili autoceste, već politika. Ako se nekome isplati platiti koncesiju i još zaraditi, zašto mi ne bismo umjesto njega unijeli reda u HAC?
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
22.4.2015.
Zmar... dobro si to zaključio.
CG
Caffe-bar Gemini
22.4.2015.
Wisefool, sve što se radi pod patronatom države ne može biti isplativo. Naprosto zbog toga što se u tom poslu prvenstveno zadovoljavaju uvijeti onih koji tamo r
ade, a ne svrha zbog čega se nešto radi. Prevelika prava i nikakva odgovornost generiraju neisplativost i neučinkovitost takvog sustava. Država ne bi trebala davati infrastrukturu i sredstva za održavanje te infrastrukture u koncesiju, već upravljanje tom infrastrukturom. Koncesije za upravljanje tom infrastrukturom ne smiju biti dugogodišnje već trebaju biti na period izbornog mandata, t.j. do smjene vlasti 4 - 5 godina. Država od tih koncesionara treba naplatiti amortizaciju te infrastrukture te kontrolirati da li se ta infrastruktura koristi na željeni/ugovoreni način. Svo ulaganje u održavanje i infrastrukturu mora ostati u vlasništvu države. Koncesionar na poslovima od javnog interesa samo naplaćuje svoju uslugu radeći na i sa javnim sredstvima i ne bi mu trebalo omogućiti da ulaže u tu infrastrukturu. Koncesijski ugovor treba definirati fiksne troškove održavanja, način održavanja i odgovornost za provedbu ugovornog održavanja. Po isteku koncesijskog ugovora sva sredstva i infrastruktura moraju biti u stanju u kakvom su zaprimljena, novoizgrađena ili obnovljena o trošku države, kako bi budući koncesionar mogao trenutno preuzeti te koncesijske uslužne poslove upravljanja i održavanja.
Prikaži još ↓
wi
wisefool
22.4.2015.
Caffe-bar Gemini, to da ništa pod vlasništvom države ne može biti isplativo je mit neoliberalnog kapitalizma. To je stari model ekonomske okupacije, potkupiš vl
adajuću klasu, firme namjerno dovedeš u stanje nerentabilnosti, i time dobiješ povod za privatizaciju, usput dobiješ proviziju. U Kini firme pod vlasništvom države posluju bez ikakvih problema. Itekako se može, samo država treba početi prakticirati kaznenu odgovornost direktora državnih firmi. Osim toga, u vođenju države i nije sve u profitu, maksimalizacija profita nužno dolazi do snižavanja plaća i prava radnika, a smisao države je da omogući pristojan život svim građanima, a ne veliku zaradu biznisu
Prikaži još ↓
CG
Caffe-bar Gemini
22.4.2015.
Wisefool, u Kini dobiješ metak u čelo (bez pardona) ukoliko zlorabiš funkciju za osobne interese, protivno naputcima partije. Zbog toga je to možda tamo i moguć
e. Ovdje te prijetnje nema, a niti ikakve druge odgovornosti pa je to nemoguće izvesti.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .