Da li je nasilje kada te nasilnik napadne a ti se braniš od nasilnika? Ili trebaš čekati da te dokrajči pa ga onda netko treba prijaviti jer ti nemožeš pošto s
i dokrajčen?!
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
13.12.2018.
Prof. nije nasiljem odgovorio na nasilje. Prof se branio svim njemu raspoloživim sredstvima.
Ovim pismom relativizira se ( izjednačava) ispad i napad učenika s
obranom profa.
Logika im nije baš jača strana.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
13.12.2018.
beskorisni (ustvari štetni) parazit dali objavu
Dk
Deaktivirani korisnik
14.12.2018.
Zaboravih! Svi vi, sveznajući, prof., dr., mr., i ostali provedite ne 43 godine nego jednu godinu u učionici sa učenicima među kojima su i oni sa posebnim potre
bama sa kojima sjede njihovi asistenti ili oni čiji se roditelji nhe znaju, već djeca dolaze iz udomiteljskih obitelji i tako dalje., pa onda mudrujte i pametujte. Svojedobno sam, nakon jednog "stručnog usavršavanja" koju su radionicu vodile dvije mlade doktorice sa poznatog fakulteta u Zagrebu, a radilo se o tome kako mi prosti učitelji moramo raditi sa djecom sa posebnim potrebama, upitao obje gospođice: "Koliko ste vremena vi proveli u radu sa djecom sa posebnim potrebama U UČIONICI?" Odgovor je bio: "Mi to radimo laboratorijski, teorijski!" Kad sam tražio da mi kopiraju njihovu PP prezentaciju iste teme odgovoreno mi je, da to nije moguće, da je prezentacija autorizirana! Dakle, netko bez praktičnog iskustva meni dođe soliti pamet i još mi ne želi dati kopiju PP prezentacije! Nečuveno! No to je slika stvarnog stanja. Reformu vode osobe bez dana prakse u iznimno osjetljivom području, rada s djecom! Moje dame, (pa i gospoda sa kojima nisam imao čast raditi), izađite iz svojih ureda i suočite se sa živim učenicima. rado ću vam u tome pomoći!. Moji su podaci poznati redakciji.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
14.12.2018.
U prosvjeti sam proveo preko 43 godine. Za svo to vrijeme sam se naslušao mudrosti raznoraznih udruga, organizacija, svih onih koji smatraju da znaju više od na
s učitelja. Pokušat ću biti kratak, ako je to u ovoj situaciji i temi uopće moguće. Osnovni problem jest u jalovim pokušajima da se provede nekakva reforma, a zapravo se radi o golemom novcu koji se obrće u izradi udžbenika i ostalih "neophodnih" pomagala, koji se sa blagoslovom takvih "stručnjaka" kao što je ministrica Divjak, nameću školama (čitaj: roditeljima), a stoje puno, puno novaca. Sve se to odvija pod krinkom "brige za djecu" a zapravo se štite uski interesi političara, koji imaju toliko veze sa prosvjetom, koliko su išli (neki više, neki manje) u školu. Apsurdna je činjenica da su svi oni koji tvrde kako je prijašnji sustav (u komunističkom mraku - ali da mi je znati tko je upalio svjetlo) bio užasno loš, zaostao i tome slično, završili svoje obrazovanje, pa ih pitam kada su stekli ova znanja koja sada serviraju u obliku neke "napredne i moderne" reforme obrazovanja, nego u onom "lošem" sistemu. Znači li to da su oni zapravo neobrazovani, jer imaju diplome sa fakulteta izdane prije '90? A što se ovog "slučaja Franjo" tiče, zapitajte se tko je mladim generacijama dao sva moguća prava, bez da ih uče obvezama, oni imaju krizne telefone svih mogućih boja, pa za bilo koji postupak učitelja koji im se ne dopadne, tuže ga i izlažu javnoj sramoti. Roditelji su izgleda zaboravili koja im je osnovna dužnost, odgoj.
Prikaži još ↓
jo2hn8ny
13.12.2018.
Normalno da nezaslužuju, ali neka roditelji preuzmu odgovornost za svoju djecu i njihov kućni odgoj.
GIRIGARI
16.12.2018.
Kako su teze postavljene jedino nasilnik "profitira" a ostali trpe i strahuju. Na takav način da bih opstao i sam sam korak do nasilja. Kod mladih je to još izr
aženije.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .