Most bi bio dugačak oko 850 metara, no prometnu cjelinu projekta ne čini samo most, već i vijadukt duljine oko 900 metara i tunel duljine oko 740 metara.
Krk bi trebao dobiti novi most do 2030. godine. Infografika otkriva što će sve tamo graditi
Hrvatske autoceste početkom godine raspisale su otvoreni natječaj za izradu studijske i prometne dokumentacije do lokacijske dozvole, za novi most Krk sa spojnim cestama.
POGLEDAJTE VIDEO
Radi se o pripremi za gradnju novog mosta koji će biti i cestovni i željeznički, i sezat će do novog lučkog terminala u Omišlju koji se tek treba graditi.
Inofografika koju možete vidjeti u nastavku pokazuje kako je procjena vrijednosti usluga projektiranja 600 tisuća eura.
Most bi bio dugačak oko 850 metara, no prometnu cjelinu projekta ne čini samo most, već i vijadukt duljine oko 900 metara i tunel duljine oko 740 metara.
Prema ranijim projekcijama, most bi u tom slučaju bio na dvije razine. Na gornjoj razini prometovali bi automobili, a na donjoj vlakovi.
Most bi premostio kanal Mala vrata i završio na poluotoku Laterna.
Postojeći most Krk ostat će u funkciji i nakon gradnje novog, no tada će biti znatno rasterećeniji.