Bočica košta 650 kuna, a sve je rasprodano u roku "keks". Zašto je krema mogla savladati krizu, a nije niti sigurno da može savladati - celulit!?
Kriza je, a Hrvatice kupuju skupu kremu za celulit!?
Najnoviji hit na tržištu poljepšavajućih kvazidijetalnih pripravaka, krema Leg tone koja u samo 9 minuta navodno "sprži" celulit na ženskim tijelima, u Hrvatskoj je planula kao halva, premda bočica košta čak 650 kuna. Dakle, za prosječnu plaću možete kupiti oko 9 bočica kreme za celulit. Iako je "recesija", novca za ovaj proizvod ima u izobilju. Kako objasniti ovu pojavu? Jesu li samo bogate žene obdarene celulitom ili ga samo one žele skinuti? Jesu li žene bolji, ali i naivniji potrošači? Gdje je jamstvo za krema stvarno skida celuilit? Je li uvezeno premalo zaliha? Glumimo li krizu? Postoje li u životu žena važniji problemi od celulita? Bi li toliko novca tako brzo otišlo na neku društveno korisniju robu - npr. softvere? Puno je pitanja pušteno iz jedne naizgled male bočice...