Očekuje se tako negativan utjecaj na internetsko oglašavanje budući da mnogi klijenti odustaju od marketinških kampanja, a u segmentu ciljanog oglašavanja vlada kaos
Korona je Facebooku dala više korisnika, oglasa je sve manje
Facebook je izvijestio da zbog pandemije korona virusa bilježi više korisnika dok su mu se prihodi od oglašavanja smanjili.
Glasovne poruke i videopozivi na Facebookovom Messengeru i WhatsAppu više su nego udvostručeni na područjima teško pogođenima novim koronavirusom, objavili su Facebookovi čelnici.
- Kako se pandemija širi i sve više ljudi održava međusobni razmak, paralelno ih sve više koristi naše aplikacije - rekli su zamjenik predsjednika odjela analitike Alex Shultz i zamjenik predsjednika inženjerskog odjela Jay Parikh
Najviše je porastao broj korisnika Facebookovih besplatnih usluga razmjene poruka koje ne ostvaruju prihode od oglasa, dodali su.
- Ne naplaćujemo mnoge usluge kod kojih bilježimo pojačanu aktivnost a paralelno smo primijetili slabljenje našeg poslovanja s oglasima u zemljama koje provode agresivnije mjere za suzbijanje širenja COVID-19 - stoji u njihovoj objavi.
Tako naglo okretanje "obitelji" Facebookovih usluga i internetskog sektora općenito još nije viđeno, zaključili su Parikh i Schultz.
Facebook ima više od dvije milijarde korisnika, a spada među brojne tvrtke koje očekuju teške posljedice u poslovanju zbog aktualne krize. Pandemija je već promijenila mnoge navike korisnika Interneta i potrošača.
Očekuje se tako negativan utjecaj na internetsko oglašavanje budući da mnogi klijenti odustaju od marketinških kampanja a u segmentu ciljanog oglašavanja vlada kaos.
Twitter je početkom tjedna povukao procjenu dobiti u tekućem tromjesečju, navodeći kao razlog utjecaj pandemije na prihode od oglašavanja, iako se rasprava o krizi dobrim dijelom vodila upravo na toj društvenoj mreži.
Sada očekuju da će prvo tromjesečje zaključiti s gubitkom i manjim prihodima.