Tanker "Rinella M" koji plovi pod talijanskom zastavom nasukao se u Kaštelanskom zaljevu, na hridi istočno od otočića Barbarinca nakon što su ga udari vjetra otrgnuli s veza
Kod otočića blizu Splita zbog udara vjetra se nasukao tanker
Kako doznajemo u Lučkoj kapetaniji, jaki udari vjetra otrgnuli su ga s veza oko tri ujutro. Na hridi se nasukao s lijevim bokom.
- Tanker je bio na terminalu kompanije INA, gdje je jučer tijekom dana obavio iskrcaj tereta. Na terenu su remorkeri i čekamo da vjetar malo popusti kako bismo ga mogli odsukati i otegliti. Nitko nije ozlijeđen, a o oštećenjima zasad ne možemo govoriti. Tanker je u balastu i prazan je tako da nema opasnosti od zagađenja mora i okoliša - kazao nam je lučki kapetan Željko Kuštera.
U vezi nasukanog tankera priopćenje je poslalo i Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture. Prenosimo ga u cijelosti:
Službenici LK Split izvijestili su noćas, 6. veljače u 01.10h MRCC Rijeku o problemu tankera 'RINELLA M', za koji je posada peljarskog broda javila da tanker nekontrolirano pluta, nakon što je tankeru pod jakim udarima bure popucala brodska užad, kojom je bio osiguran na vezu INA – terminala kod Solina.
Odmah po zaprimljenoj dojavi službenici LK Split isplovili su prema tankeru te je uspostavljena komunikacija sa zapovjednikom u cilju izbjegavanja podmorskih hridi na pravcu plutanja, no u 03.19h zapovjednik je javio kako se tanker pramčanim dijelom nasukao u plićini, istočno od otočića Barbarinac, u sjevernom dijelu Splitskog akvatorija.
Brod 'RINELLA M' teretni je brod, tip tanker, ukupne dužine 179 metara i širine 32 metra, koji plovi pod zastavom Republike Italije. Na tankeru je u trenutku nasukanja boravilo 22 člana posade, od kojih nitko nije ozlijeđen, a službenici LK Split nisu uočili onečišćenje mora i morskog okoliša. Sretna okolnost u ovoj nezgodi jest činjenica da je tanker dovršio iskrcaj tereta netom prije nego li je pod udarima bure otrgnut sa veza, na terminalu INA - tankerske luke posebne namjene u Solinu.
S obzirom da je morsko dno na poziciji nasukanja stjenovito, u akciju spašavanja pozvana su dva tegljača iz sastava tvrtke Brodospas, kao i dvije lučke pilot - brodice, a na poziciju su angažirani i ronioci, koji će istražiti oplatu tankera ispod razine mora i ukoliko nema kritičnih oštećenja, po smirivanju nevremena očekuje se pokrenuti postupak odsukavanja i po potrebi tegalj tankera do sigurnog veza. Za sada zapovjednik broda nije prijavio gubitak goriva niti balastnih voda iz brodskih spremnika, a pripadnici Javne vatrogasne postrojbe iz Kaštela su u pripravnosti te će prije početka postupka odsukavanja isploviti vatrogasnom brodicom i postaviti plutajuće brane oko tankera.