Savez izviđača Hrvatske pokrenuo je ovu akciju prošle godine kako bi pomogao u obnovi požarima opustošenih predjela Dalmacije. U kampanji su besplatno usluge, znanje i iskustvo pružile agencije Imago i Bornfight
Kampanja Boranka najbolja je neprofitna kampanja 2018.
Najveća volonterska akcija pošumljavanja opožarenih područja Dalmacije nazvana „Boranka“ proglašena je najboljom neprofitnom kampanjom u 2018. na međunarodnoj konferenciji Impact 2019. održanoj u Beogradu. Nakon osvajanja prvog mjesta na Međunarodnom festivalu medijskih trendova u Portorožu za najbolju iskustvenu kampanju u 2018., ovo je već druga pobjeda kampanje Boranka u kratkom vremenu.
Savez izviđača Hrvatske pokrenuo je ovu akciju prošle godine kako bi pomogao u obnovi požarima opustošenih predjela Dalmacije. U kampanji su besplatno svoje usluge, znanje i iskustvo pružile agencije Imago i Bornfight – u kreativnom i marketinškom dijelu te u izradi web stranice.
Hrvatske šume osigurale su sadnice, opremu za sadnju i stručni nadzor, 24sata glavni su medijski pokrovitelj cijele kampanje, a u kampanju su se uključili i brojni drugi partneri, sponzori i pokrovitelji.
Ukupno je u dva mjeseca akcija pošumljavanja sudjelovalo preko 2500 volontera iz cijele Hrvatske koji su zasadili preko 25,000 novih stabala u sadnicama, sjemenu i žiru. U edukativnim akcijama koje su se održavale u sklopu kampanje u vrtićima i školama sudjelovalo je preko 5000 djece koja su učila o važnosti šuma, zaštiti prirode, utjecaju klimatskih promjena, a mnogi od njih su i sami posadili svoje sadnice.
Organizatori kampanje za ovu godinu najavljuju još veći broj aktivnosti i volontera jer našoj prirodi nužna je naša pomoć. Planiraju uključiti preko 4000 novih volontera te posaditi 40-ak tisuća novih stabala. Upravo osvojena nagrada dodatni im je poticaj za daljnje aktivnosti u obnovi požarišta.
- Izuzetno smo ponosni na ovu nagradu jer nam dokazuje da radimo nešto dobro i korisno. Nešto što će ostati kao naslijeđe i našoj djeci i djeci naše djece. Danas je izuzetno teško pokrenuti ljude da se aktiviraju izvan virtualnih okvira i platformi gdje je najlakše samo stisnuti neki like i share čime završava većina aktivizma. Okupiti 2500 ljudi da na buri i suncu, bez ikakve naknade, zaprljaju ruke i zajedno rade na obnovi prirode i šuma koje su izgorjele u katastrofalnim požarima 2017. velika je stvar. Upravo zato nam je drago da je naša kampanja prepoznata i nagrađena i u međunarodnim i stručnim krugovima. To nas dodatno motivira da idemo još dalje i još jače.“ - rekao nam je Dan Špicer, poslovni direktor Saveza izviđača Hrvatske i voditelj kampanje Boranka.
Ovogodišnja konferencija Impact 2019, koju su organizirali Brodoto i Act grupa, okupila je na jednom mjestu brojne udruge, socijalna poduzeća, investitore, obrazovne ustanove te više od 40 govornika iz 17 zemalja. U sklopu konferencije dodijeljene su i nagrade za najbolje neprofitne kampanje u prošloj godini. Iz Hrvatske, osim kampanje Boranka, nagradu su osvojile i kampanje „Prekinimo šutnju“ udruge Roda i „Fierce Women“ u organizaciji K-zone.