Obavijesti

News

Komentari 108

Gotovina: Milanović je uvijek dobrodošao na naše jedrenje

Gotovina: Milanović je uvijek dobrodošao na naše jedrenje
13

Bez ikakve ceremonije i svečanosti u ponedjeljak je točno u podne označeno preseljenje trajektnoga prometa iz zadarske gradske luke u Novu luku Gaženica

Bez ikakve ceremonije i svečanosti u ponedjeljak je točno u podne označeno preseljenje trajektnoga prometa iz zadarske gradske luke u Novu luku Gaženica. Resorni ministar Siniša Hajdaš Dončić tada je iz Preka na otoku Ugljanu uplovio u Gaženicu. Kaže kako on ne voli pompu i grandiozne svečanosti. 

– Protivnik sam koncepta „Fimi-medije, čega se svi sjećate. Sjećate se kako su se otvarale prije pet-šest godina ceste koje uopće nisu imali uporabne i građevinske dozvole. Radio se kirbaj, sviralo je Hladno pivo i Severina. Odmah se ispričavam Hladnom pivu i Severini, tako naime kaže jedna pjesma, i na kraju niste imali ništa. 

Ja sam uvijek za funkcionalno otvaranje kao što je ovo danas, rekao je ministar pomorstva. Nije posebno želio komentirati nedolazak zadarskih gradonačelnika i župana Božidara Kalmete i Stipe Zrilića. Rekao je da se on ne bavi protokolom. Nije propustio spomenuti gradnju zgrade putničkoga terminala, oko čega se od početka svoga mandata sukobljavao sa svojim prethodnikom Božidarom Kalmetom.

 – Ovaj privremeni, mali terminal, za sada zadovoljava sve potrebe operativnosti lučke uprave Zadar. A kada se završi preprojektiranje, vjerojatno u jesen ove godine, prava zgrada terminala biti će manja za oko 6000 kvadrata od projekta, što je izravna ušteda za državni proračun od 15 milijuna eura, rekao je Dončić. A u prvobitnom projektu putnički terminal trebao je koštati oko 50 milijuna eura. Hajdaš – Dončić je napomenuo kako će u cijeli projekt Gaženice ukupno s kamatama biti potrošeno više od dvije milijarde kuna. A zadarski gradonačelnik u Gaženicu nije došao upravo zbog toga što je luka puštena u promet bez prave zgrade putničkoga terminala.

 – Nisam došao jer sam htio dati do znanja da ne prihvaćamo ni ne pristajemo na ovako loše rješenje. Ono ne omogućava razvoj luke niti korištenje svih njezinih kapaciteta. Jer luka je zamišljena kao generator razvoja ovdašnjega gospodarstva i otvaranja novih radnih mjesta. Tek kad se napravi terminal kakav je projektiran ona može biti i home-port za cruisere i još puno toga, rekao je Kalmeta. Bivši ministar za čijega je mandata počela gradnja Gaženice dodaje kako je ona po svemu ostalome, prije svega infrastrukturu najbolja na Jadranu. 

Dino Stanin/Pixsell

Mnogi su se začudili kada su u Gaženici ugledali generala Antu Gotovinu. Sjedio je za stolom sa svojim prijateljem, ministrom Antom Kotromanovićem i Hajdaš-Dončićem. 

– Mi smo došli ovdje jer mislimo tu graditi hladnjaču za skladištenje naše ribe. To je stara hladnjača Tankerkomerca. 

Luka nam je bitna za razvoj naše kompanije, rekao je Gotovina. Iako svi očekuju veliku zaradu od cruisera, general nije baš ljubitelj takvog oblika turizma. Kaže da više voli biti solo na moru. No, premijer Milanović uvijek je dobrodošao na zajedničkom jedrenju. 

Može doći kad god hoće. Pa predsjednik hrvatske Vlade je uvijek svugdje u Hrvatskoj dobrodošao, rekao je kroz smijeh Gotovina.  

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 108
Epidemiolog Kaić o virusu koji se širi u Kini: 'Kola među nama, nije nov, nema mjesta panici'
HMPV NIJE NOVA KORONA

Epidemiolog Kaić o virusu koji se širi u Kini: 'Kola među nama, nije nov, nema mjesta panici'

Kina bilježi porast oboljelih zbog HMPV virusa. Epidemiolozi kažu da on nije nov, dugo je među nama pa onda postoji iimunitet, koji na koronu nismo uopće imali. Cjepiva nema pa je rizik za malu djecu i starije veći
Stranačke upute: Svaki HDZ-ovac treba dovesti još 3 glasača koji će zaokružiti Primorca
Stranačka operacija za drugi krug

Stranačke upute: Svaki HDZ-ovac treba dovesti još 3 glasača koji će zaokružiti Primorca

Svaki je član HDZ-a dobio WhatsApp poruku s detaljnim uputama kako privući što više glasača da iziđu na izbore te prezentaciju usporedbe Primorca i Milanovića u kojoj se vrednuje domoljublje, aktivnost u sportu...
Do kraja života nije znao crtati, poginuo je u svom Mercedesu, a bio je arhitekt ispred vremena
ZAGREBAČKI VIZIONAR

Do kraja života nije znao crtati, poginuo je u svom Mercedesu, a bio je arhitekt ispred vremena

Spisateljica i arhitektica Ena Katarina Haler za Express je pisala feljton povodom 130. godišnjice rođenja arhitekta Drage Iblera, Zagrepčanina koji će uz taj grad ostati vezan tijekom cijelog profesionalnog života