Zagrebački ''Rotor'', kao i svi ostali kružni tokovi su odlično prometno rješenje, a problem su samo i jedino vozači koji ne znaju kako se vozi kroz njih.
NitkoNikić
07.11.2018.
Na primjeru ovog rotora vidis da nije odlicno rješenje - vidi samo broj prometnih nesreća, kaj je tu odlično? Premalog je promjera za tri trake i toliko ulaza/i
zlaza.
Prikaži još ↓
Pro Et Contra_1
07.11.2018.
U kružnom toku (Rotoru) se gotovo sve prometne nesreće događaju kad (neuki) vozači iz unutarnjih traka izlaze van, a da nisu provjerili vozi li netko po vanjsko
j traci i nastavlja put prema slijedećem izlazu ili kamo već želi i tako mu presiječe put pa se onda još čudi zašto ga je ovaj napucao.
Prikaži još ↓
NitkoNikić
07.11.2018.
Točno to je problem tog rotora, taj rotor je loše rješenje. U ovom je rotoru potpuno legalno kad npr zglobni bus zeta radi krugove po vanjskoj traci i više nitk
o ne može izaći iz rotora, a premalo je mjesta da bi se ljudi stigli prestrojiti (jer je premali rotor). Usporedi broj prometnih nesreća npr na petlji na Držičevoj i na ovom rotoru pa reci koje je bolje prometno rješenje?
Prikaži još ↓
lo
lorim1
07.11.2018.
Pro Et Contra_1 Zbog ovakvih kao ti se i desavaju nesrece... Ko je tebi dao vozacki? Vanjska odnosno krajnja desna traka mora izaci na prvom izlazu desno dok sr
ednja traka moze nastaviti ravno ili izaci desno. Mani se automobila i zajasi magarca. Za drugo i nisi!
Prikaži još ↓
Pro Et Contra_1
07.11.2018.
Iorim1 - Ne sviđa mi se tvoj primitivni način komunikacije i omalovažavanja, pa ću ti samo za tvoju informaciju reći da se u kružnom toku možeš, ako želiš, cije
li dan voziti u krug po bilo kojoj traci i uopće ne izlaziti van i savjetujem ti da si uplatiš dodatne sate auto škole te se ne približavaš kružnom toku dok ne budeš siguran (sigurna) u to o čemu pričaš i kako voziš, barem zbog ostalih nedužnih sudionika u prometu koji bi se mogli naći u tvojoj blizini.
Prikaži još ↓
Pro Et Contra_1
07.11.2018.
NitkoNikić - Nije bitna veličina kružnog toka, nego poštivanje pravila vožnje, a petlja na Držičevoj (ili bilo koja druga petlja) nema veze s kružnim tokom jer
su to sasvim različiti načini vožnje i uključivanja/isključivanja u promet kroz jedno ili drugo.
Prikaži još ↓
lo
lorim1
07.11.2018.
Ajde decko dobro provjeri svoje tvrdnje prije nego se upustis u raspravu, ili da se nadjemo na kruznom pa da ja odvezem po svom, a ti po svom i rijesim te jedno
m za svagda. Pa ti ppslije policiji objasnjavaj svoju teoriju ako ces moc. A ja cu se vec na gasu potrudit da ti objasnjavanje bude jako tesko...
Prikaži još ↓
Pro Et Contra_1
07.11.2018.
lorim1 - Baš si agresivan i bahat, drzak na riječima i brz na gasu, takvi kao ti su često na stranicama crnih kronika. Ja ipak imam malo više kilometara iza seb
e nego što ti misliš. Imam sad pametnijeg posla nego tebi nešto objašnjavati, pa te lijepo pozdravljam.
Prikaži još ↓
HeMan
08.11.2018.
Itekako "vanjski" ima apsolutno pravo ići ravno (ukoliko prometnim znakovima nije uređeno drugačije, a na ovom rotoru nije). Malo pročitaj zakon, a možda ti pos
tane jasnije kad ti kažem da kružni tok kao takav nema svoja posebna pravila, već je to najobičnije raskrižje. Pa onda zaključi zašto se iz "vanjske" itekako smije i može ići ravno, i zašto onaj koji iz unutarnje njemu presiječe traku, na sudu pada...
Prikaži još ↓
lo
lorim1
08.11.2018.
Sad sam se ja malo raspitao kpd instruktora u autoskoli. Ispada da sam bio u krivu. Kaze on da se zbog takve nelogicne regulacije o desavaju nesrece jer ne moze
s znati namjere vozaca iza sebe u krajnjoj desnoj traci pa ako skrenes eto ti sranja. Kaze da ne postoji siguran izlaz iz srednje trake osim da stanes i propustas sve koji dolaze. Evo posipam se pepelom i ispricavam 😖
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .