Cijena po komadu je oko 1,70 kuna, što znači da je za 223.000 kuna Ivo Josipović nabavio više od 131.000 komada, odnosno više od 590 kilograma balzama
Josipović je za 233.000 kuna kupio 590 kg balzama za usne
Ivo Josipović je za svoju predsjedničku kampanju od kraja kolovoza do 19. prosinca potrošio više od pet milijuna kuna. Između ostalog, od toga je iznosa 223.000 kuna platio tvrtki Neva iz Atlantic grupe za promidžbeni materijal, odnosno tvrtka Neva je za potrebe kampanje proizvela balzame za usne s Josipovićem sloganom Pravi put, javlja tportal.
Cijena po komadu je oko 1,70 kuna, što znači da je za 223.000 kuna Josipović nabavio više od 131.000 komada, odnosno više od 590 kilograma balzama.
Prema prvom izvješću na Josipovićevoj kampanji najviše su do sada 'zaradili' Millenium promocija u suvlasništvu Bože Skoke (2,2 milijuna kuna), marketinški dvojac Bruketa i Žinić (gotovo 300 tisuća kuna), dok je tvrtka Marka Rakara dobila 195 tisuća kuna.