Ulogu suvozača mnogi ljudi olako shvaćaju. Samo ime govori, suvozač. Ta osoba treba biti podrška vozaču, uvijek budan, a pogotovo tijekom noćnih vožnji. Uvijek
je odgovornost na vozaču ali suvozač mu mora biti podrška tijekom dugih vožnji.
Prikaži još ↓
japanokinez
28.4.2019.
Odustani
Zaspati za upravljačem bilo čega je totalna neodgovornost osobe koja upravlja. Strava na tu pomisao je veća kad voziš suputnike. Dobro kad si sam ali i tada se
zabiješ u drugo auto pa opet strava.
Prikaži još ↓
senator30
28.4.2019.
Odustani
Nema se tu šta pričati...otišle glave i to je točka na i.
Ni prvi,ni zadnji da je zaspao za volanom.
Dešavalo se i dešavat će se.
nn
nnjmkd
29.4.2019.
Odustani
Ne volim putovati noću. Radije se ustanemo u 3 sata ujutro, popijemo kavu, pa onda krenemo. Već se lagano razdanjiva, ipak smo malo odspavali. Lakše je.
br
branimir220250
28.4.2019.
Odustani
Samo jednom sam zaspao za volanom, vjerojatno na par sekundi, shvatio sam u kakvoj sam opasnosti bio. Toliki špk i stah su me obuzeli da sam se sav tresao❌
pr
pravednikST
28.4.2019.
Odustani
Zanimljivo, čisto tehnički gledano, kako su kazaljke koje imaju oprugu za vraćanje na nulu ostale zablokirane na mjestu u trenutku nesreće na 140kmh i brojač ok
retaja motora na 3000rpm? Taj dio auta nije polomljen...nešto kao crna kutija kod aviona...zapamtilo zadnje stanje.
Prikaži još ↓
mi
mimara
28.4.2019.
Odustani
Dragi vi .Putovala sam skoro 40 god iz Inostranstva u Hr. Vjerujte da nikad ama bas nikad nisam zaspala kao suvozac.A kad sam ja vozila isto tako je i muz bio b
udan.Nema vece neodgovornosti nego spavati pored vozaca.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .