Što se vlaka tiče, ulaže se dosta u sigurnost, ali je problem kapitalno održavanje željezničke infrastrukture, rekao je Ivan Forgač iz Sindikata Hrvatskih željezničara
Ivan Forgač: Vlak je star, ali je trebao početi kočiti. Možda smo i najgora željeznica u Europi
Ivan Forgač iz Sindikata Hrvatskih željezničara za N1 je govorio o teškoj željezničkoj nesreći kod Novske u kojoj su poginule tri osobe, a 11 ih je ozlijeđeno.
Među poginulima su strojovođa i kondukter.
POGLEDAJTE VIDEO: UŽIVO S MJESTA NESREĆE
- To su iskusni strojovođa i kondukter. Tragedija je velika - rekao je Forgač.
- Uništen je i vlak, i materijalna šteta je velika. Zaista se radi o velikoj nesreći - dodao je.
Pojasnio je što se treba napraviti kada se vlak pokvari u vožnji.
- Prometna služba mora zaustaviti prometovanje u oba smjera na tom kolosijeku te pruge. Ova pruga je trebala biti opremljena s automatskim pružnim blokom. Čak i da vlak nastavi kretanje kroz crveno, signalni uređaji na pruzi daju signal vlaku i on zavodi kočenje, neovisno o strojovođi - kazao je Forgač.
- S obzirom na opremu, vlak je trebao početi kočeti - istaknuo je.
- Taj vlak je star, ali na njega je utrošena prilična količina novaca - rekao je, dodajući da ide na redovite preglede, mehanizacije te da je dotrajala oprema zamijenjena.
- Što se vlaka tiče, ulaže se dosta u sigurnost, ali je problem kapitalno održavanje željezničke infrastrukture - dodaje.
Forgač je objasnio i u kakvom je stanju hrvatska željeznička infrastruktura.
- Naša država, od dolaska Sanadera do danas, to se samo prepisuje. Onda je bilo – sve ćemo uložiti u autoceste, kad se to završi, onda ćemo krenuti na željeznice, ali onda je došla kriza i željeznica nikad nije došla na red - smatra.
- Možda smo i najgora željeznica u Europi što se tiče kapitalnog održavanja - istaknuo je Forgač.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...