- Hrvatski ministri financija, vlade i premijeri, SVI DO SAD, kao neznaju, kako vratiti vanjske kredite, kako uštedjeti i gdje bi trebalo rezati. Jedino riješen
je im je bilo i je, prodaja svega i svačega, kao sad autocete, makar bi se to trebalo zvati koncesija. A, JEL IM KAD PAO ENORMNO VELIKI BROJ HRVATSKIH OPČINA, GRADOVA I ŽUPANIJA NAPRIMJER? Ak se ne varam oko 420 opčina, 110 gradova i 20 županija. Pol nepotrebno najmanje, sigurno. Nadam se da Dalmatinci neće pogrešno shvatiti, ali za Dalmaciju imam podatke, dok za ostatak Hrvatske nemam, iako je 1000% i u ostatku Hrvatske situlacija sa opčinama, gradovima i županijama slična. Splitsko-dalmatinska županija ima 16 gradova i 39 općina. Šibensko-kninska županija ima pet gradova i 15 općina, Zadarska ima šest gradova i 28 općina, a Dubrovačko-neretvanska pet gradova i 17 općina. Općinska i gradska vijeća, s obzirom na broj stanovnika, imaju najmanje sedam članova, a najviše 35. Općine u prosjeku imaju 10 vijećnika, što bi značilo da je u Dalmaciji oko 1000 “općinara”, dok u gradskim vijećima sjedi oko 500 vijećnika. U županijama, koje mogu imati maksimalno 51 člana skupštine, naknadu prima oko 200 skupštinara. Tako dolazimo do vojske od 1700 vijećnika. Iako u Zakonu i statutima lokalnih jedinica stoji da “članovi Vijeća dužnost obavljaju počasno i za to ne primaju plaću”, ipak svi koriste zakonsku mogućnost da mogu primati naknade, koje se za općinske, gradske i županijske vijećnike, te predsjednike tijela, kreću od 1000 do čak 7000 kuna!....
Prikaži još ↓
jo
jožek2
09.11.2014.
Odustani
Tako je i ja sam protiv takozvane monetizacije autocesta, ali pitam se čije su one sada? Zadužili smo se za njih do grla dugove nemožemo vračati a neki još nisu
ni došli na naplatu oni famozni Šukeroivi sa kamatom od 12" na poček od 10. godina kad je sav sretan sa takvim štetnim ugovorima mahao u Hrvatskom saboru. Volio bih da se nađe neki pametan ekonomist i objasni kako da vračamo dugove samo za A. ceste a za ostale se nesmijem ni sjetiti. Sjetimo se i toga da je sa 2 milijuna eura po kilometru autoceste po izračunima došlo člak do vrtoglavih 15 mil. eura po km, a još do danas nitko nije za to položio račune, dali bi i to bilo političko uhičenje i obračuni????
Prikaži još ↓
2 x general
09.11.2014.
Odustani
tako i treba!!!! svatko protiv svatkog! znase bio xza monetizaciju kad je bio na vlasti, sada je protiv!??? radnici čuvaju svoje guzice i prevelike plaće i uhlj
ebljenja!!! narod grca u besparici. tko će vratiti dugove autocesta??? nismo vlasnici niti sada, jer ako nešto imaš na kredit nisi vlasnik dok ne otplatiš! 4,5 miliona najpametniih ljudi živi na ovom prostoru, vrijedni, radišni, pošteni, odgovorni a zadnji smo po svemu u Europi???? osobno mi se čini da je cijela Europa prolupala i nesposobna: sami lopovi, neradnici, neodgovorni likovi, zgubidani koji bi živjeli na tuđoj grbači!!!! treba toj usr**oj Europi pokazati prave vrijednosti življenja i kulture!!
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
09.11.2014.
Odustani
"usputno" uz izgradnju atocesta sagrađene su mnoge vile "vikendice" I dvorci, farbani kilometri svega I svačega a ceh je naš (??).........Šofer tj general Rojs
, Naveo je primjere cijene gradnje kilometra 1:10...........monetizacija --i svi su tragovi zameteni.....
Prikaži još ↓
ot
otilliaOS33
09.11.2014.
Odustani
toliko smo se zadužili da bi sagradili autoceste i sada da to dati nekome u koncesiju i da taj netko nama naplaćuje cestarinu kojoj bi odmah podigli cijenu.....
nekako mi to nema smisla....zar nemamo i mi sposobne ljude koji bi prvo napravili reda u HAC-u, a onda ostvarili i neku profit.....i što je bitno, ceste bi ostale naše.....što ćemo ostaviti budućim generacijama ako sve što vrijedi rasprodamo?....dugove?
Prikaži još ↓
Vukojarac Split
09.11.2014.
Odustani
Jednostavna je to logika - ako stranci mogu zarađivat na tome nismo ni mi bedevije "Stare lolee na raskršću stanuu . Pa se misluu na koju će stranuu" op op
Ob
Obrtnik3012
09.11.2014.
Odustani
Sad će se namjerno dodatno zaduživati i zabijati nam posljednje čavle u lijes...Ima itekako pametnih načina za financiranje kredita, a najbolje bi bilo da, ako
žele oprati obraz, daju otkaze suvišnim u javnim službama, jer će ionako izgubiti izbore, pa je bez veze računati na glasove koji im ionako neće biti dovoljni za prolaz. Zato je bolje da naprave harakiri sada...što prije, jer samo je par čavala preostalo...
Prikaži još ↓
to
toma789
09.11.2014.
Odustani
80%. Ja ne poznam nikoga tko je protiv toga. Izgleda se anketa vodile među uhljebima u autocesti koji će ostati bez posla ako se to dogodi.
grbavo drvo
08.11.2014.
Odustani
opet slika ilustracije plan21 -vrludanje koje vodi u ništa
B1
Bassa_1
09.11.2014.
Odustani
Birači ne bi trebali odlučivati o monetizaciji autoceste. To je pitanje za financijske stručnjake. Nažalost politika manipulira emocijama i nacionalnim nabojem.
Dokaz tome je što je većina za monetizaciju ako bi to bili hrvatski mirovinski fondovi. Onda ćemo imati situaciju da ćemo plaćati cestarinu plus svoju buduću mirovinu davati za nešto što smo već platili od poreza.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .