U rukama hrvatskih čitatelja svaki se dan nađe 800.000 primjeraka dnevnih novina, a časopise redovito čita 2,150.000 ljudi, pokazuju istraživanja
Istraživanja: Novine u RH na dan čita 63 % građana
Objava rezultata istraživanja MEDIAPulsa za prva tri mjeseca 2008. potvrdila je rast popularnosti čitanih medija i navike čitanja dnevnih novina i časopisa među hrvatskim građanima. Prema tom istraživanju, koje kontinuirano provodi agencija Puls, dnevne novine svaki dan čita više od 2,330.000 čitatelja, odnosno 63 posto građana Hrvatske. Hrvatska je po rastu broja čitatelja posljednjih godina posebna u odnosu na Europu, gdje broj čitatelja uglavnom stagnira ili čak opada. Tako je prema istraživanju MEDIAPulsa tijekom 2006. došlo do skoka u čitanosti dnevnih novina za čak 17 posto. Na početku te godine prosječno je 46 posto stanovništva čitalo dnevne novine, dok je to na kraju godine činilo čak 63 posto, odnosno broj novih čitatelja se povećao za više od 628.000. Ovakav se skok u 2006. ponajviše veže uz nove novine na tržištu (24sata, Metro), no pozitivno je da oni nisu doveli do “kanibalizacije” s postojećim novinama te da je čitanost ostala na dostignutoj razini i u sljedećem razdoblju. Navedena istraživanja potvrđuju da se tiskani mediji u Hrvatskoj uspješno prilagođavaju novim tržišnim okolnostima, ali i sociološkim trendovima. Tiskani mediji uspješno su odgovorili i na nove medije poput interneta, koji u velikoj mjeri privlači mladu publiku. Zbog svih ovih povoljnih rezultata o čitanosti, danas, 9. svibnja, 15 hrvatskih izdavača pokreće kampanju promoviranja tiskanih novina.