Obavijesti
komentari
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

do
Znači ajmo malo ispravnije napisati, a to je da je rampa ukupne težine 10 tona, a pošto se donjom stranom drži za trajekt više nema težinu potiska 10 tona nego daleko manje, ali na žalost u svakom slučaju dostatno da se izgubi životi. Po meni isključivi krivac je vlada koja je dopustila toliku starost brodova, a svakodnevno se debelo naplaćuje prijevoz tako da ne drži priču da se nema za pomladiti ta vrsta voznog parka. Noviji imaju puno automatiziranih sustava te je ljudski faktor sveden na minimum dok je na žalost upravo taj faktor kumovao
Zgubider
Pa ak te po glavi ne zviznu 10 tona, nego samo jedna tona, nije tak strašno?! Jadrolinija sa svojih 2000 zaposlenika prošle je godine uprihodila čistu dobit od Prikaži još ↓
TaličniTom
Poginuti se može i na novom brodu.
do
Vidim da su kradezeovi botovi zauzeli maksimalno obrambeno - napadački stav.... Ali nećete razbojnici
jo
Domo,;sve stoji ,nadodati treba još da da se isplaćuju ogromne otpremnine,plaće,itd, kao i kod željeznica,a sve dotrajalo i za zamjenu,pruga još Austro Ugarske
67
Ima željeznica pogotovo hz cargo ali se peru milijuni eura preko održavanja koji nemaju veze sa održavanjem
Splitski cvit
Sve je to u nadležnosti Olegove Milove, brodovi, vlakovi i još štošta.
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .