Nisam lud za tolikim referendumima, jer kostaju. No, izgleda da se nasim "mudrim" politicarima ne moze drugacije reci ne. Monetizacija autocesta ce samo privrem
eno pokriti dug istih, ali kao dugorocno rijesenje je neprihvatljivo.
Prikaži još ↓
dinosaurus
19.10.2014.
Odustani
Dakle, svi potpisnici protiv monetizacije su potpisali za nove kredite i za daljnje plaćanje 70% viška zaposlenih u auto-cestama. Kredite će nam vraćati i oni k
oji se tek sada rađaju :-((
Prikaži još ↓
do
dotepenka
19.10.2014.
Odustani
Predstavnici inicijative 'Ne damo naše autoceste' objašnjavate li građanima koliko su HAC i Autocesta Rijeka-Zagreb podignuli kredita ((preko 50 sa preko 6 mil
ijardi eura) i pod kojim uvjetima (neki krediti sa kamatom preko 9%), do kada ih moramo vratiti (do 2034.), koliko je vraćeno (2 milijarde eura), mogu li se ti krediti otplaćivati bez novog zaduženja (ne mogu), koliko je sagrađeno km i koliko je koštao 1 km gradnje za vrijeme SDP (od 2001. do 2004. izgrađeno je 398 s prosječnom cijenom po km 5,9 milijuna eura) a koliko za vrijeme HDZ (od 2005. do 2011. izgrađeno je 288 kilometara s prosječnom cijenom po km 7,4 milijuna eura). Na koji način se misle vratiti krediti???? Da su te činjenice poznate građanima, sumnjam da bi vam skupljanje potpisa išlo odlično. Čini mi se da se ovdje ipak radi samo o obračunu sa nesposobnom aktualnom vlašću a ne boljitku građana.
Prikaži još ↓
do
domoljub86
19.10.2014.
Odustani
Meni nije jasno zašto nitko nije predložio uvođenje vinjeta. Treba povući taj težak korak, ostalo bi dosta ljudi bez posla, no to je tako, ionako su tamo zaposl
eni preko raznnoraznih veza.
Prikaži još ↓
Hećim
19.10.2014.
Odustani
Nikako da razlučim, radi li se ovdje o spašavanju cesta ili radnih mjesta....
Car Mrgud Vazdacenzurirani
19.10.2014.
Odustani
Potpisah, al nerado...Što točno dobivamo nemonetizacijom? Otanak golemog uhljebljenog neradničkog kadra u Hacu koji proždire sve zarađeno i nezarađeno, hrpetine
direktora, menađera, zamjenika, muteža i lopina...s druge pak strane, dobivamo situaciju da smo vladajućem ološu ipak onemogućili da još jednim veleizdajničkim činom (predajom autocesta u "koncesiju") razgrabi novac na plaće Agencija, ureda, instituta, zavoda,dodatke saborskom šljamu, županima, podžupanima i svem što nam godinama (uz ostali lopovluk hadezeja i esdepeja) razara državu.
Prikaži još ↓
tw
twini
19.10.2014.
Odustani
kome trebaju ceste kad su u njima sve uhljebovici i neradnici koji brinu samo za svoje guzice. kolike su se samo pare pokrale i kolike ce se jos pokrast.
pr
prom047
19.10.2014.
Odustani
zašto bi trebalo sve ovo kada ima jednostavniji nacin.sindikat jako voli svoju tvrtku i stoji iza svojih rijeci obzirom da su u stanju organizirati referendum.z
oki i sinisa lijepo okupiti upravni odbor direktore i sve to zajedno otpustiti iliti dati otkaze i nakon toga pozvati tog stanica i nekolicinu njegovih postaviti ih na čelo firme sa sadašnjim plaćama dati da potpišu osobne zadužnice i neka vode firmu,šta znaci isplacivati place odrzavati itd itd ,ukoliko to zajebu ostaju bez svega i pravac remetinec.na taj nacin bi u startu vec uštedili na referendumu i najvjerojatnije u prvoj godini zaradili milijarde od naplate autoceste.
Prikaži još ↓
Vuk 107 brigada Valpovo
20.10.2014.
Odustani
Ja toliko nisam bogat da se po njma vozim od OS do ST i nazad treba mi cijelo bogastvo
bu
bugatii
19.10.2014.
Odustani
boli mene za autoceste,za referendume,za glasanja,prva prilika odo ja za kanadu a stoka sitnog zuba neka potpisuje referendume i neka gledaju kako ovi na vlasti
rade budale sa naroda. troše se miljuni na svakakve gluposti a narod neka šuti i trpi...
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .