Pa zar nema u Hrvatskoj prave limarske radionice za popravak limarije , kako piše oštečena samo vozaćeva strana, i to mora u Austriju duplo skuplje pa tako se radi kod nas.
zgkid
30.7.2015.
ako te bas zanima, auto nije od lima, i popravci su užasno skupi, vrata sama koštaju 9000eura, ljudi u tesli sto popravljaju imaju faksove završene, a ne trogod
išnji zanat ko kod nas, ukratko, nisu specijalizirani za popravak takvog auta, vjeruj da znam sto pričam jer radim u firmi koja ima 5 Tesli :)
Prikaži još ↓
zo
zorka101
30.7.2015.
aj zgkid ne serinjaj šta nema ko to popravit jbte led končar radi nuklearne reaktore a da nezna auto pokitat....
pa nisu karbonska vlakna SF danas u 21. stoljeć
u.
Istina nisu od običnog lima al nije istina da ih nema tko popravit i da mi neznamo kako eto toliko od mene u krajnjem slučaju tu u HR proizvodimo najsuperiorniji električni auto na svijetu pa jel treba dalje onda polemizirat bezze?
Prikaži još ↓
le
ledeni69
30.7.2015.
upravo to zgkid
le
ledeni69
30.7.2015.
ajde ti nama zarko onda daj adresu jedne takve limarije u HR
mm
mrki_međed
30.7.2015.
Možda zato jer je tesla rađen od aluminijevih legura a to nemože svaki Štef u garaži povariti, prebrusiti i pokitati, za to ipak trebaju bolji alati i znanje. S
umnjam da se netko kod nas s time bavi. Zbog toga i jesu popravci Tesle skupi ko svetog Petra kajgana.
Prikaži još ↓
zgkid
30.7.2015.
pa auto ide u ovlašteni servis na popravak ko i svaki drugi auto, to sto je prvi najbliži u Austriji nije kriva Podravka
zo
zorka101
05.8.2015.
naravno da će se auto odvesti u ovlašteni servis i to potpisujem da je ispravno na novom autu napraviti koje god on marke bio al nevolim kad se omalovažava hrva
tska pamet i struka da kod nas nema tko tako nešto proizvesti,napraviti ili zavariti.
U 90% slučajeva na takvim skupocjenim autima bez obzira na performanse se ne vari i ne kita ništa,zato i jesu osigurani i idu NOVI dijelovi a stari se eventualno kasnije popravljaju i kitaju za prekupce koji kupe takve ili slične aute po isteku leasinga.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .