Obavijesti

News

Komentari 2

HTZ doveo američku blogericu: Ona će nam pomoći u promocije zemlje i pridonijeti uspjehu...

HTZ doveo američku blogericu: Ona će nam pomoći u promocije zemlje i pridonijeti uspjehu...

Promociji zemlje će, kako očekuju, pridonijeti i trenutni boravak u Hrvatskoj poznate američke voditeljice i novinarke Michaele Guzy u organizaciji HTZ-a

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) novom promotivnom kampanjom "Experience Croatia… your memories are on us!“ poziva turiste u Hrvatsku u posezoni, s ciljem zadržavanja pozitivnih turističkih trendova do kraja ove godine, izvijestili su u utorak iz HTZ-a.

Tu kampanju će provoditi od kraja kolovoza do kraja listopada na tržištima Njemačke, Austrije, Poljske, Češke, Francuske i Švedske, s naglaskom na nautiku, prirodne ljepote, eno-gastronomiju te ponudu aktivnog i kulturnog turizma.

Uz novu kampanju, direktor HTZ-a Kristjan Staničić osvrnuo se i na dosadašnje turističke (fizičke) rezultate ove godine, do pred kraj kolovoza, kada je Hrvatsku posjetilo 8 posto više turista koji su ostvarili 2 posto više noćenja nego prošle 2022. u istom razdoblju.

Dolazi li kraj divljanju cijena na obali? Neki hoteli jeftiniji i za 15 posto, ali to je neka druga priča
Dolazi li kraj divljanju cijena na obali? Neki hoteli jeftiniji i za 15 posto, ali to je neka druga priča

"I u ostatku godine želimo zadržati pozitivne rezultate i s tim ciljem i pokrećemo novu posezonsku kampanju, tim više što su putovanja u pred i posezoni sve traženija zbog ugodnijih temperatura i manjih gužvi u destinacijama, ali i pristupačnijih i povoljnijih cijena turističkih proizvoda i usluga. To se uklapa i u strateške planove održivog razvoja hrvatskog turizma da u budućnosti imamo cjelogodišnje poslovanje u turizmu", poručio je Staničić.

Iznosi pritom i podatak da je održivost u putovanjima važna za više od 80 posto svjetskih putnika.

Hrvatski turizam sa 27,3 mil. noćenja u šest mjeseci premašio 2019.: Ove županije su na vrhu
Hrvatski turizam sa 27,3 mil. noćenja u šest mjeseci premašio 2019.: Ove županije su na vrhu

Osim te kampanje, HTZ je, kako ističu, i na društvenim mrežama pokrenula promociju pod nazivom "The Great Croatian Road Trip“, čiji je cilj pozicioniranje Hrvatske kao održive i prometno lako dostupne destinacije, ali i pune skrivenih dragulja, očuvane prirode i bogatstva različitosti uz lokalne prometnice.

Te aktivnosti provode na 14 europskih tržišta s i prijedlozima putovanja, kako bi auto gosti najbolje mogli upoznati krajolik, kulturne znamenitosti i prirodno bogatstvo Hrvatske.

HTZ: Prestižni časopis izabrao je grad Dubrovnik kao najbolju destinaciju za grupne dolaske
HTZ: Prestižni časopis izabrao je grad Dubrovnik kao najbolju destinaciju za grupne dolaske

"Želja nam je promovirati putovanja i izvan glavnih ljetnih mjeseci, isticati pristupačnost i kvalitetu ponude, a dodatno se putnike potiče i na sporije, kvalitetnije i detaljnije upoznavanje s ponudom hrvatskih destinacija", dodaju iz HTZ-a.

Promociji zemlje će, kako očekuju, pridonijeti i trenutni boravak u Hrvatskoj poznate američke voditeljice i novinarke Michaele Guzy u organizaciji HTZ-a, njezinog predstavništva u New Yorku i sustava turističkih zajednica u zemlji, a koja snima svoje popularne emisije “Oh, the people you meet with Michaela Guzy".

U Hrvatskoj će Michaela tako otkrivati lokalnu gastronomiju i proizvođače vina i maslinovog ulja, istraživati povijesnu i kulturnu baštinu te boraviti u smještajnim kapacitetima koji posluju po načelima održivosti.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 2
'Ludi Dalmoš' je odbio 100.000 € mita, a Petrač poručio: 'Treba oštrije s njim. Mora s nama ili...'
NOVE WHATSAPP PORUKE

'Ludi Dalmoš' je odbio 100.000 € mita, a Petrač poručio: 'Treba oštrije s njim. Mora s nama ili...'

Sve je počelo kada je bolnica trebala medicinskog robota za kirurške operacije. Ravnatelj je bio Julije Meštrović, koji je prošle godine iznenada dao ostavku
Robotski uređaj je KBC Osijek platio 200 posto više. Vili Beroš dobio je za to 25.000 eura?
ISTRAŽITELJI IMAJU RAČUNE

Robotski uređaj je KBC Osijek platio 200 posto više. Vili Beroš dobio je za to 25.000 eura?

Tvrtka Saše Pozdera neurokirurški robotski operacijski mikroskop od austrijskog proizvođača nabavila je za 135.000 eura. Prodali su ga KBC Osijek za oko 330.000 eura
'Frende, u organizaciji smo, nemoj preskakati ljude. Ja sam taj s kojim možeš o financijama'
NOVE WHATSAPP PORUKE

'Frende, u organizaciji smo, nemoj preskakati ljude. Ja sam taj s kojim možeš o financijama'

Na mobitelu Nikole Petrača oduzetom u svibnju istražitelji su pronašli Whatsapp grupu "Petrač&Pozder", koju su činili Hrvoje Petrač i sinovi Novica i Nikola te Saša Pozder