Ovim putem obavještavamo javnost kako je EU digitalnu COVID potvrdu moguće zatražiti isključivo putem sustava eGrađani i u uredima Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje, poručuju iz HZJZ-a
HZJZ se oglasio oko netočnih informacija za covid putovnice: 'Ne možete ju dobiti kod nas'
Iz Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo reagirali su danas na, kako kažu, netočne informacije koje su se pojavile u medijima oko dobivanja covid putovnica.
Njihovo priopćenje prenosimo u cijelosti:
"Slijedom povećanog opsega upita građana i medija, primorani smo reagirati zbog netočnih informacija koje su izašle u javnosti, a koje se tiču izdavanja EU digitalnih COVID potvrda. Naime, domaći mediji prenijeli su netočnu informaciju kako je navedenu potvrdu moguće dobiti u Hrvatskom zavodu za javno zdravstvo (HZJZ). Ovim putem obavještavamo javnost kako je EU digitalnu COVID potvrdu moguće zatražiti isključivo putem sustava eGrađani i u uredima Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (HZZO).
Također, za sve tehničke upite vezane za izdavanje navedene potvrde potrebno je obratiti se Ministarstvu zdravstva RH ili Hrvatskom zavodu za zdravstveno osiguranje (HZZO). Osim definiranja pravila za izdavanje potvrda koja su nastala u dogovoru sa Stožerom civilne zaštite RH, Hrvatski zavod za javno zdravstvo nije uključen u proces izdavanja EU digitalnih COVID potvrda.
Bitno je naglasiti kako podatke o provedenim cijepljenjima građani mogu provjeriti na Portalu zdravlja, https://portal.zdravlje.hr u izborniku COVID-19. U slučaju dobivanja poruke „Potrebno je urediti podatke o cijepljenju“, najbolje je obratiti se u ustanovu u kojoj je osoba cijepljena radi ispravka podataka ili izabranom liječniku obiteljske medicine u slučaju da je potreban unos podataka.
Na sljedećoj poveznici nalaze se najčešća pitanja vezana uz izdavanje EU digitalnih COVID potvrda: https://www.eudigitalnacovidpotvrda.hr/hr/cesta-pitanja ."