Sasvim normalna pojava jer događa se da željezničko-cestovni prijelaz bude u kvaru. Strojovođa zaustavlja čelo vlaka do prijelaza i daje takozvani signalni znak
"pazi" ili jednostavno rečeno potrubi. To ne znači da je potrubio da cestovni promet može prijeći preko pruge nego da će vlak se pokrenuti. Standardna procedura ukoliko je kvar željezničko-cestovnog prijelaza koji je osiguran svjetlosno-zvučnim signalima ili svjetlosno zvučnim signalima i polubranicima/branicima.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .