Nagrada Grand PRix dodjeljuje se već petu godinu zaredom kao priznanje za osmišljavanje i provedbu strateških komunikacija i odnosa s javnošću
HUOJ predsjednika Josipovića izabrala za komunikatora 2011.
Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) u sklopu 12. Konferencije za odnose s javnošću dodijelila je godišnje nagrade Grand PrRix za najbolja ostvarenja u odnosima s javnošću tijekom 2011. godine.
Nagrada Grand PRix dodjeljuje se već petu godinu zaredom kao priznanje za osmišljavanje i provedbu strateških komunikacija i odnosa s javnošću u tvrtkama, Vladinim institucijama i tijelima lokalne uprave i samouprave, nevladinim udrugama, agencijama za komunikacijski menadžment i odnose s javnošću te pojedincima za izvrsnost u stručnim ostvarenjima.
Ovogodišnji laureat posebne kategorije Grand PRix-a Komunikator godine jednoglasnom odlukom stručnog žirija postao je predsjednik Republike Ivo Josipović, koji je tako nadmašio konkurenta, glasnogovornika zagrebačkog Županijskog suda Krešimira Devčića.
Posebna nagrada za razvoj struke odnosa s javnošću u Hrvatskoj dodijeljena je pak Boži Skoki s Fakulteta političkih znanosti u Zagrebu ispred njegova kolege Zorana Tomića.
Stručni žiri od jedanaest PR-stručnjaka, kojim je predsjedao Ivan Tanta, odabrao je i pobjednike ostalih pet kategorija. Sveukupno je za nagradu Grand PRix prijavljen 21 projekt, a kako su kazali u žiriju, ove je godine dodatno prilagođena metodologija ocjenjivanja radova kako bi čitav proces dodjele nagrade bio još bolji i učinkovitiji.
Radovi su se stoga ocjenjivali prema kriterijima koji su u odnosu na prošle godine promijenjeni, a obuhvaćali su: planiranje i upravljanje projektom, vrednovanje i ostvareni rezultat, kreativnost i inovativnost, tehničku izvedbu i izvornost projekta.
U kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u javnom sektoru najboljim je proglašen projekt „Korak u život“, koji je osmislila agencija Premisa za klijenta Josipa Paladina, odnosno Rotary club Zagreb.
Erste banka i projekt "Komunikacija virtualne poslovnice Erste banke" proglašeni su najboljima u kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u poslovnom sektoru za velike tvrtke, dok je najbolji projekt u kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u poslovnom sektoru za male i srednje tvrtke prema stručnom žiriju osvojio rad „Kušajte blaga Slavonije“ koji je osmislila Premisa.
Nagrada Grand PRix za kompanijsku društvenu odgovornost pripala je Zagrebačkoj banci za projekt „Donacija ZABA-e za humanitarnu akciju 'I riječi liječe'“. U kategoriji Grand PRix za internu komunikaciju pobijedio je projekt Hrvatske pošte „Djelatnik na prvom mjestu“.