Obavijesti

News

Komentari 0

HTZ u strateške marketinšku suradnju ulaže 3,4 mil eura, najviše s avioprijevozncima

HTZ u strateške marketinšku suradnju ulaže 3,4 mil eura, najviše s avioprijevozncima

To su prvenstveno suradnje s nizom inozemnih partnera prijevoznika i touroperatora koji imaju organizirane dolaske u Hrvatsku, uz nacionalnog avioprijevoznika Croatia Airlines

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u marketinšku suradnju sa strateškim partnerima ulaže ove godine 3,4 milijuna eura (s PDV-om) ili dvostruko više nego u 2022., od čega 60 posto za suradnju s prijevoznicima, od kojih najviše sa avioprijevoznicima, doznaje se iz HTZ-a.

Ulaganja u stratešku marketinšku suradnju sukladna su godišnjem programu rada HTZ-a za 2023. godinu. Ta sredstva HTZ-a udružuje s partnerima i turističkim zajednicama, s ciljem podizanja svijesti o turističkom brendu Hrvatske na odabranim tržištima sa zajedničkim kampanjama vezanim uz program strateških partnera za Hrvatsku te koristeći promotivne kanale, alate i iskustvo partnera u segmentu organiziranih turističkih putovanja.

To su prvenstveno suradnje s nizom inozemnih partnera prijevoznika i touroperatora koji imaju organizirane dolaske u Hrvatsku, uz nacionalnog avioprijevoznika Croatia Airlines.

U Zagrebu otvorili jubilarni 10. sajam turizma Place2go: Stiglo je više od 200 svjetskih izlagača
U Zagrebu otvorili jubilarni 10. sajam turizma Place2go: Stiglo je više od 200 svjetskih izlagača

"Najviše sredstava se planira za suradnju s prijevoznicima, s više od 60 posto budžeta, u čemu se najviše suradnji uspostavlja s avioprijevoznicima. Pritom se sredstva ne isplaćuju kao potpore po putniku, nego se kao i prethodnih godina radi o marketinškoj suradnji putem kampanja u različitim vrstama medija, odnosno o zajedničkoj promociji na različitim kanalima komunikacije", kažu iz HTZ-a.

U te suradnje se dodatno uključuju i zainteresirane turističke zajednice, prvenstveno regionalne u skladu s njihovim mogućnostima i interesima.

Suradnje uključuju i aktivnosti s partnerima koji Hrvatsku povezuju trajektima, odnosno vlakom, ali najveće se suradnje planiraju s velikim avioprijevoznicima koji imaju programe za Hrvatsku s niza različitih europskih tržišta, npr. Croatia Airlinesom, Ryanairom, easyJetom, LOT-om, Jet2.com-om, Voloteom, Transaviom, Eurowingsom i dr. od kojih neki prometuju i tijekom cijele godine.

Uz to se surađuje i s velikim turoperatorima poput TUI-a, ID Riva Toursa i drugih.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
'Ludi Dalmoš' je odbio 100.000 € mita, a Petrač poručio: 'Treba oštrije s njim. Mora s nama ili...'
NOVE WHATSAPP PORUKE

'Ludi Dalmoš' je odbio 100.000 € mita, a Petrač poručio: 'Treba oštrije s njim. Mora s nama ili...'

Sve je počelo kada je bolnica trebala medicinskog robota za kirurške operacije. Ravnatelj je bio Julije Meštrović, koji je prošle godine iznenada dao ostavku
Robotski uređaj je KBC Osijek platio 200 posto više. Vili Beroš dobio je za to 25.000 eura?
ISTRAŽITELJI IMAJU RAČUNE

Robotski uređaj je KBC Osijek platio 200 posto više. Vili Beroš dobio je za to 25.000 eura?

Tvrtka Saše Pozdera neurokirurški robotski operacijski mikroskop od austrijskog proizvođača nabavila je za 135.000 eura. Prodali su ga KBC Osijek za oko 330.000 eura
'Frende, u organizaciji smo, nemoj preskakati ljude. Ja sam taj s kojim možeš o financijama'
NOVE WHATSAPP PORUKE

'Frende, u organizaciji smo, nemoj preskakati ljude. Ja sam taj s kojim možeš o financijama'

Na mobitelu Nikole Petrača oduzetom u svibnju istražitelji su pronašli Whatsapp grupu "Petrač&Pozder", koju su činili Hrvoje Petrač i sinovi Novica i Nikola te Saša Pozder