Tu ipak nešto smrdi, Ante je bio oficir na tom brodu, bez položenog STCW programa za zapovjednika jahte do 3000 GT, pošto je jahta registrirana kao komercijaln
a, charter. Bivši kapetan Duško Dule Kozulić prije dva mjeseca napušta Lady Mm, pod nerazjašnjenih okolnostima (ugovor je još trajalo, ili je dao otkaz ili ga dobio). O istim stvarima će se baviti i osiguravajuće kuće.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
28.8.2020.
Odustani
Uvijek postoje teorije zavjere, ali činjenica je da su naši kapetani i pomorci cijenjeni u svijetu.
zp
zagorska puntarica opet
28.8.2020.
Odustani
A talijanska lucka kapetanija nišnajst. Sramota!
Dk
Deaktivirani korisnik
28.8.2020.
Odustani
nisu im poslali pomoc, pa stvarno strava ovi talijani
Tone
28.8.2020.
Odustani
Doista nedostaju ključne informacije u članku pa ispada kao da je operacija uspjela a pacijent preminuo !!!
Pr
Prki600
28.8.2020.
Odustani
Jahta, meni Slavoncu izgleda kao omanji tanker :)
Dk
Deaktivirani korisnik
28.8.2020.
Odustani
Kriv je direktor strojarnice jer nije na vrijeme zamjenio cijev za dovod goriva koja je dotrajala ! Gazda ce tuziti i kriviti posadu , zato je i zaposlio Hrvat
ske pomorce !
Prikaži još ↓
bo
bornnl
28.8.2020.
Odustani
Na tim brodovima prikladniji naziv bi bio lead skiper nego kapetan.
Tko normalan uopce ide kroz valove od 3-4 m i to sa gostima na brodu.
Ali eto bar nitko nije
poginio, ali da su heroji pa i nisu bas.
Prikaži još ↓
pe
perogovernao1
28.8.2020.
Odustani
Odaslao, familija, iliti, docepao... Jeli mi u Hrvatskoj nemamo Hrvatskih rijeci da moramo ove citati?
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .