Obavijesti

News

Hrvatska agencija osvojila najvažniju marketinšku nagradu u regiji

Hrvatska agencija osvojila najvažniju marketinšku nagradu u regiji

Imago Ogilvy na ovogodišnjem Golden Drumu zasluženo odnosi titulu Adriatic agency of the year

Golden Drum jedan je od najvećih europskih festivala, a spada i u top 7 festivala kreativnosti u svijetu. O tome koliko je cijenjen dovoljno govori njegov nadimak u regiji - “Mali Cannes”.  

Brojne agencije svake se godine bore za vrijedna priznanja struke, a titula za koju su se ovog puta natjecale čak 24 kreativne agencije iz 5 različitih zemalja je Adriatic Agency od the Year.  

Iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Kosova, Sjeverne Makedonije, Crne Gore, Srbije i Slovenije pristigli su samo najbolji radovi. Žiri sastavljen od profesionalaca iz cijelog svijeta je i u ovom izdanju festivala imao posebno stroge kriterije u ovoj kategoriji jer se radi o najvažnijoj nagradi u regiji, relevantnoj za kreativni poredak među agencijama. 

Zahtjevnost žirija potvrđuje i činjenica da u mnogim kategorijama nije dodijeljena nijedna nagrada. 

Zahvaljujući 4 osvojena kipića u 5 finala, višegodišnji projekt Franck Beestro kreativnoj agenciji Imago Ogilvy donio je važnu titulu Adriatic agency of the year. 

U Imago Ogilvyju nisu skrivali oduševljenje tom laskavom titulom, a otkrili su i zašto je baš ovo idealna godine da je osvoje: 

“Nakon godina iščekivanja, dobrih plasmana, zlata i čak dva Grand Prixa, konačno da smo se (zasluženo) popeli i na vrh Adriatica. Kreativni ljudi kojima sam svakodnevno okružen pripremili su ovime primjerenu rođendansku čestitku za Imagov 30. rođendan, a meni osobno zadovoljštinu koju ću iskoristiti kao motivaciju da do nekih sljedećih rođendana radimo još bolje! - kaže Damir Ciglar, CEO u Imago Ogilvyju. 

Golden Drum titula puno znači i jednom od najnagrađivanijih kreativnih direktora u regiji. Evo što Darko Bosnar kaže o Franck Beestrou i tituli Adriatic agency of the year:  

“Golden Drum za mene je oduvijek bio sveti gral regionalne marketinške scene. Sjećam se i svoje prve shortliste, i prvog zlata, pogotovo prvog Golden Drum Grand Prixa. Ali osvojiti titulu Adriatic Agency of the Year, svakako je kruna svega koja stavlja točku na kraj jedne lijepe priče i daje nam krila da započenemo novo poglavlje u kojem ćemo si ljestvicu postaviti još više.” 

‘Nama iz Hrvatske, koji smo se oglašavanjem počeli baviti prije nekih 15, 20 godina, Golden Drum je bio mjesto gdje smo prvi put uživo imali priliku vidjeti velikane svjetskog oglašavanja i biti dio globalne scene. Tada iz publike, ove godine s pozornice. I zato sam jako ponosan da danas na istom tom mjestu gdje smo nekad skupljali inspiraciju, Imago i moji kolege kreativci inspiriraju neke nove generacije.’ - dodaje Igor Mladinović, Glavni kreativni direktor u Imago Ogilvy. 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Pili su i zabavljali se, a onda je mladić prijatelju dao bombu u ruke: 'Sin ima gelere po tijelu'
DETALJI STRAVE U KNINU

Pili su i zabavljali se, a onda je mladić prijatelju dao bombu u ruke: 'Sin ima gelere po tijelu'

Mladić (23) donio ručnu bombu na druženje. Dao je u ruke prijatelju (25). Aktivirao ju je i poginuo. Među ozlijeđenima i maloljetnica. Prije tragedije objavili fotografiju bombe
Kako je došlo do afere Beroš? Daju milijune eura, a nitko ne provjerava prave cijene uređaja
NEVJEROJATNI DETALJI

Kako je došlo do afere Beroš? Daju milijune eura, a nitko ne provjerava prave cijene uređaja

Godišnje odlazi više od 50 milijuna eura za kupnju bolničkih uređaja mimo planiranirane nabave. Ministar sam odlučuje što će odobriti bez kontrole. Sporna tri mikroskopa nisu jedini koji su kupljeni na spornim natječajima
Dva potresa pogodila su BiH, a osjetili se i u Hrvatskoj: 'Dosta jako', Zaljuljalo me u krevetu!'
JESTE LI GA OSJETILI?

Dva potresa pogodila su BiH, a osjetili se i u Hrvatskoj: 'Dosta jako', Zaljuljalo me u krevetu!'

Magnitude su iznosile 3.5 i 3.2 po Richteru