Starčević je kazao da je Hrkać zaposlio sina svoje tajnice kao domara na Rabu, a da on zapravo nije radio, kao i njenu nećakinju u Gredelju koja "nogom nije tamo kročila"
'Hrkaćeva nećakinja radila je u Gredelju, a nije ni ušla u firmu'
Predsjednik Udruge radničkih sindikata Hrvatske Tomislav Rajković u četvrtak je na konferenciji za novinare upozorio kako sindikat godinama upozorava na nered u poslovanju TŽV Gredelj pod vodstvom uhićenog stečajnog upravitelja Pere Hrkaća.
POGLEDAJTE VIDEO:
Konferencija sindikata TŽV Gredelj o uhićenju Pere Hrkaća
Posted by Katarina Dimitrijević Hrnjkaš, 24sata on 16. studenoga 2017
- Još 2012. donesen je plan da se stečaj završi za godinu i pol dana, a nakon pet godina tvrtka je i dalje u stečaju – uipozorio je.
Predsjednik sindikata u Gredelju Krešimir Starčević na pitanje 24sata da pobroji nekoliko primjera sumnji u zakoniti rad Hrkaća, pobrojao je kako je Hrkać zaposlio sina svoje tajnice kao domara na Rabu, a da on zapravo nije radio, kao i njenu nećakinju u Gredelju koja "nogom nije tamo kročila". Za prodaju Gredeljevih odmarališta u Rabu i u Zadru rekao je da je njihova prvotna cijena bila 4.5 i 20 milijuna kuna, ali da su prodani za upola manju cijenu.
- Nekoliko dana nakon toga nađeni su kupci koji su dali daleko veće cifre nego po kojima su odmarališta prodana – rekao je Starčević.
Dodao je i kako su Gredeljevi radnici sređivali ured na Trgovačkom sudu Vesni Malenici koja je uhićena u istoj akciji kao i Hrkać.
Starčević je dodao kako je s tim stečajnim upraviteljem na početku Grdelj imao 1437 radnika, danas 420, a da posla nikad nisu imali kao danas. Na pitanje 24sata, kako to da imaju posla kad HŽ nije svoje lokomotive slao na popravak pet godina, odgovorio je kako je za to zaslužna sadašnja Vlada.
- Dolaskom ove Vlade Gredelj je dobio sedam lokomotiva HŽ Carga na popravak, kao i desetak vagona. Došlo je i nekoliko lokomotiva iz Putničkog Prijevoza te još desetak vagona. Sad je problem što zbog manjka ljudi ne možemo isporučit lokomotive na vrijeme – rekao je sindikalist.
Kaže da je budućnost Gredelja da izađe iz stečaja i to tako da se vrati pod okrilje HŽ-a, da ga ponovno uzme kao vlasnik te da se potom nađe strateški partner. Napomenuo je da je to mudrije nego da se Gredelj proda možda strancu, pa da stranac nametne da se prvo odrađuju strani poslovi, a tek onda HŽ-ove lokomotive i vagoni. Inače, procjenjuju da bi 35 posto njihova posla moglo otpadati na HŽ.