Kad se prošećeš uz prugu sve ti je jasno,gdje i kako se troši novac. Koliko je Hž podvožnjaka, nadvožnjaka,prijelaza financirao u posljednjih 30 godina u zg i
hrv?
Prikaži još ↓
re
revoltiranstoposto
22.2.2022.
Odustani
Državna željeznica sanirana je već deset puta i opet propada. Kao i brodogradnja. Treba ih ukinuti i dati šanse privatnom sektoru.
Pushing I Lizing
22.2.2022.
Odustani
Kao i uvijek,svaki vladin projekt je preplacen.Lova se djeli sakom i kapom bez ikakvih kriterija.Sve bi se moglo sanirati sa puno manje novaca da postoje neki m
oralni i casni kriteriji.
Prikaži još ↓
Dario123455677
22.2.2022.
Odustani
i onda se ljudi pitaju gdje je završila ta silna lova koju upačuju u hrvatski proračun.
Ka
Karmelićanka
23.2.2022.
Odustani
Željeznicu bi trebalo rekonstruirati s 90% dobivenih sredstava za modernizaciju prometa.
Dk
Deaktivirani korisnik
22.2.2022.
Odustani
o čemu ovi pričaju, kad europa zatvori pipu ostat će pusto ni jedan projekat nema budućnost ..
ir
ironiron
22.2.2022.
Odustani
lovu će pokupiti menađeri ovog gubitaša ,čiji smisao postojanja uopće ne vidim...
kormilar
22.2.2022.
Odustani
Građanima RH mora biti jasno da ovaj novac nije osigurao vladajući HDZ, već je to novac iz predpristupnih fondova EU!
Dk
Deaktivirani korisnik
22.2.2022.
Odustani
Hgk mora da je ostvario vrhunske poslovne rezultate kad ima toliko milijardi prihoda.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .