Operativno-komunikacijski centar srce je svake policijske uprave. O njegovoj procjeni i brzoj reakciji često ovisi hoće li policija nekoga spasiti
"Halo 92, želio bih pratnju od Zagreba pa do Splita!"
Žena se bacila u Savu s Jadranskog mosta. Dok na liniji pokušava dobiti još podataka od građanina koji je to dojavio, dežurni operater zagrebačke policije istodobno na mjesto događaja šalje Hitnu i najbližu policijsku patrolu. Zahvaljujući njegovoj brzoj reakciji, uspjeli su je spasiti.
- U našem Operativno-komunikacijskom centru (OKC) sjedi 6-7 operatera. Na dan imaju 800-1200 poziva. U relativno mirnijem danu do 14 sati evidentirali smo 91 događaj - kaže voditelj smjene Stipe Mandić. Građani im često veoma pomažu.
- Neki dan je građanin primijetio razbojstvo na benzinskoj postaji. Vidio je kojim autom bježi, zapamtio registraciju i kuda je pobjegao. Zahvaljujući njemu, uspjeli smo ga uhvatiti - objasnio je načelnik OKC-a Branko Budor. Građani imaju i čudnih zahtjeva.
- Navijač Hajduka ušao je u kafić u kojem su bili BBB-i, nazvao 92 i tražio pratnju do Splita jer se boji da će ga netko napasti. Nitko ga nije dirao, no morao sam mu pola sata objašnjavati zašto to nije moguće - prisjetio se Mandić.