ali tam piše da se puni na običnoj utičnici,ja to mislim da ga onda doma ili benzinskoj prikopčam ko i mobitel ili slično
in
ispravak_navoda
01.12.2010.
dakle to je obican hibrid od auta? vijest je samo da ide u serijsku proizvodnju jel?
pa
pakikpokik
01.12.2010.
nije mi jasan članak,elektromobil,pređeš 40-80 km,a potom se upali motor,koji motor? na gorivo i onda imaš obični auto koje je to sranje!!!
ss
ssain
01.12.2010.
Neznam baš a li se ne isplati...to je 32000 €. Vidi ovo, ja imam Corsu i svaki dan napravim 50 km za otići i vratiti se s posla. Uz potrošnju od 7 l/100 km i 24
radna dana te 9 kuna po litri benzina to ispada 756 kn na mjesec puta 11 mjeseci (jer imam ja i godišnji :) = 8311kn i to puta 10 godina (iako bi ga ranije mijenjao) = 83110 kuna goriva!! S time što će gorivo biti sve skuplje. S ovom igračkom bi potrošio desetinu. Za 410 godina cijena baterija će biti bar upola manja jer će biti i veći broj takvih vozila. Da ne govorimo da elektromotor ima manje pokretnih dijelova od benzinskog motora, a to je i manje održavanja, odonosno duži vjek trajanja benzinskog motora.
Prikaži još ↓
pi
p i j e v a c
01.12.2010.
To kod na s ni homologaciju nebi prošlo.
Wayne
01.12.2010.
sve je to super i ne zagađuje okoliš a koliko košta to se nikako ne isplati. prvo i dugoročno gledano izađe te jeftinije da kupiš "malog" benzinca a drugo ovi a
uti su tek izašli na tržište i nisu pouzdani. ne zna se jel se ta baterija kvari i koliko su tek servisi za takve aute? a za maksimalno 10 godina moraš ga mijenjati jer nema on dugi vijek trajanja. misliš da izađe jeftinije zbog struje ali prođeš duplo skuplje...
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .