a koja to znanja imaju kolindica, miki, kalinići, vaso, kara marko, jandroković, šuki, milošević, đakić da bi se morala cijeniti. po tome bi bili gladni kruha.
a mladi koji znaju su vani. neka se i oni zaposle vani za "bolje" plaće.
Prikaži još ↓
pikzibner
16.12.2014.
Odustani
matematika, glazba i umjetnost su različiti konteksti, no koncept iza njih je isti... treba mijenjati opće proširen stav da jedno s drugim nema veze, da je jedn
o važnije i potrebnije od drugog, da jedno ne može obogatiti drugo i da jedno ne može pomoći u razumijevanju drugog... to uči povijest svih triju domena...
Prikaži još ↓
S1
SUSSIE_1
15.12.2014.
Odustani
Jednostavno ne vjerujem da se neki čude što djeca uče pjevati i crtati. Prvenstveno u odgojnim predmetima dobijaju poticajne ocjene više prema trudu nego prema
sposobnostima. I upravo im te ocjene podižu prosjek. I ta područja važna su u djetetovom razvoju.
Prikaži još ↓
da
dana23
18.12.2014.
Odustani
I ja sam ucila glazbeni i likovni u gimnaziji, nisam bila odusevljena tim predmetima jer me privlacilo drugo podrucje ali nije mi zao sto su neki podaci ostali
u glavi. I nikad nisam imala potrebe reci profesoru "sto ce mi to u zivotu", jer je moja filozofija i onda bila da nije u redu ponizavati ikoga. Danas ucenici (i "brizni" roditelji) vrijedaju zdrav razum takvim "mudrostima".
Prikaži još ↓
Hećim
18.12.2014.
Odustani
Kada većinska društvena svjest sazrije iznad nivoa pojmova; ''krade ali i nama dade'', ''neka me krade, moj me krade'', ''komunjara'' , yugoslaven'',''moji na v
lasti'','' nismo mi, oni su krivi'', ''dobro je dok traje'' itd, bit će nade i za mlade...
Prikaži još ↓
Ln
Laku_noc_hrvatska
16.12.2014.
Odustani
Istina-u hrvatskoj se znanje i rad NE cijeni...zato sam i otiso preko gdje se cijeni...a u hrvatskoj uvjek bolje prolaze neradnici i kriminalci nega posten covj
ek...
Prikaži još ↓
G1
GreenDay_1
15.12.2014.
Odustani
Istina je da imamo problem sa rasporedom satnice. Tako u srednjoj školi (općoj gimnaziji) djeca uče predmete poput glazbenog i likvonog, tj. teoriju tih predmet
a četiri godine. A sve se svodi na bubanje teorije koja nikoga ne zanima te koja nikada neće trebati 98% učenika. Naravno da su neke stvari važne za opću kulturu, ali ti su sati samo opterećenje jer iz takvih "gluposti" djeci se ruši prosjek. U isto vrijeme imamo zanimljive predmete čija je teorija još i primjenjiva u stvarnosti tipa sociologija itd. No najvažnija stvar je to što fali satnice za VAŽNE predmete poput matematike ili fizike. Nitko ne kaže da svi trebaju biti stručnjaci za atomsku fiziku, ali to su predmeti čiji zadaci zahtijevaju vježbu, a upravo zato što nisu svi za matematičare, potrebni su ti sati za vježbu. U isto vrijeme, predmeti poput povijesti koji je ponovno bubanje nepotrebne teorije imaju 2, tj. 3 sata tjedno (što je isto kao i matematike!), a svode se na gledanje filmova i "potrošnju" sati dok stvarni predmeti ostaju bez satnice. Tek kada se ovaj problem sa rasporedima satnice riješi, možemo govoriti o smanjenju ili unaprjeđenju gradiva.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .