Čitateljica je naručila božićne darove u internetskoj prodavaonici, no stigli su u potrganoj ambalaži. Sumnja da je pogriješila dostavna služba jer su paketi vidno otvarani.
Gdje je bilo ovo, u ratnoj zoni?! Kutija potrgana, paket otvoren
Naručila sam raznu kozmetiku. No stigao mi je proizvod manje nego što je na priloženom računu, a deset od preostalih 17 kutijica bilo je potrgano, ogorčeno nam je ispričala čitateljica iz Zagreba. Božićne darove za obitelj i prijatelje naručila je iz Velike Britanije.
- Kod te britanske tvrtke naručujem kozmetiku više od godine dana te je uvijek sve bilo u redu i paket je uvijek lijepo zamotan. Sad kao da je stigao iz ratne zone, kutija je bila potrgana, oblijepljena trakom. Paket je netko otvarao. Da je carina, unutra bih našla obavijest kao kad sam naručivala iz SAD-a - dodala je Zagrepčanka. Čudno je tekla i dostava.
Zavlačili su dostavu
- Javili su mi iz dostavne službe da je paket stigao. Dostavljaču je navodno pozlilo. Može se dogoditi da se netko razboli, ali nakon toga su me zavlačili još dva dana raznim isprikama, da su paket zaboravili ponijeti, pa im nije bilo uz put... - prisjetila se. Polako je gubila strpljenje.
- U petak ujutro sam zvala i rekli su mi da se paket zagubio. Popodne sam otišla k njima u skladište i čekala 45 minuta, no nisu ga uspjeli pronaći. Obećali su nazvati kad ga nađu. Kad sam u ponedjeljak ujutro zvala, opet su rekli da se paket izgubio. No popodne su ga ostavili na porti na poslu, pa nisam stigla reagirati na potrganu kutiju - ogorčena je čitateljica.
Ukrali im božićne darove
Dodala je da pakete obično otvara pred dostavljačem zbog mogućih nepravilnosti, a do ovog puta ih nije bilo.
- Deset kutijica s kozmetikom je potrgano i ne mogu ih darovati. Morat ću kupovati nove darove, a ovakve više ne mogu naručiti jer su to bila božićna izdanja koja su rasprodali - žalosna je.
Dodala je da se požalila dostavnoj tvrtki, a mail je i nama proslijedila.
- Paket je dostavljen u stanju gdje je jasno vidljivo da je otvaran, a otvarani su i predmeti iz paketa te su originalna pakiranja oštećena. Otvarali su ga vaši zaposlenici ili netko drugi u lancu dostave - napisala im je. I mi smo im poslali upit.
- Dostava je bila u roku i gospođa je s nama cijelo vrijeme bila u kontaktu. Zbog oštećenja paketa u odjelu za reklamacije su joj rekli kako podnijeti zahtjev za odštetu. Svi paketi su osigurani i dokaže li se šteta, isplatit ćemo odštetu u visini oštećenja - odgovorili su nam iz dostavne tvrtke.
Pristojno se ispričati
Zahtjev za odštetu predala je prije tjedan dana i odgovora još nema.
- Nije više stvar u oštećenom paketu, nego u njihovu ponašanju. Zavlačili su me pri dostavi, a za oštećenje se nisu ni ispričali. No britanska tvrtka kod koje sam kupila ispričala se i u njihovo ime te su mi drugi dan vratili novac za potrgano i izgubljeno. Ja sam novac dobila natrag. No vrijeme je povećane kupovine i bojim se da zbog nekog takvog tko je poželio nešto iz tuđeg paketa neko dijete neće dobiti autić koji čeka. Nije li kupac uporan, ostat će i bez novca - upozorava čitateljica.