Ministar smatra da štrajkati kane oni koji ne žele pokazati potvrdu ili napraviti bris prije nego što ulaze u školu. "A oni tako i tako ne rade. Prema tome, ne vidim uopće koji je smisao štrajka''
Fuchs: Štrajk nema smisla, oni koji ne žele potvrde ionako trenutno nisu na radnom mjestu
Ministar znanosti i obrazovanja Radovan Fuchs rekao je u petak da nedavno najavljeni štrajk u školama nema smisla jer ga najavljuju djelatnici koji ne žele pokazati potvrdu ili napraviti bris, kojih je samo 0,5 posto, a istaknuo je i da je više od 80 posto djelatnika imunizirano.
Ministar je novinarima nakon svečane akademije Instituta društvenih znanosti Ivo Pilar u povodu 30. obljetnice njegova djelovanja rekao da ne zna hoće li biti štrajka koji je nedavno najavio novoosnovani sindikat Prosvjetitelj.
"Ja ne znam hoće li oni organizirati štrajk, s obzirom na to da ne znamo ni tko su predsjednik ni zamjenik sindikata. Nikad se nisu ukazali", rekao je Fuchs dodavši da je državni tajnik Tomislav Paljak, kojega je za to ovlastila Vlada, razgovarao s odvjetnikom sindikata "jer se predsjedništvo sindikata nije udostojilo pojaviti".
Ministar smatra da štrajkati kane oni koji ne žele pokazati potvrdu ili napraviti bris prije nego što ulaze u školu. "A oni tako i tako ne rade. Prema tome, ne vidim uopće koji je smisao štrajka - da štrajkam zato što ne radim", rekao je dodavši da će ministarstvo dati upute ravnateljima.
"Znate što se zbiva kad netko ne radi. Taj dan kada ne radiš nema plaće, a ako bi se ukazala potreba, u svakom trenutku možemo ići prema sudu", rekao je Fuchs.
Situacija u školama dobra
Ministar je naglasio da je situacija s covidom u školama dobra te da je više od osamdeset posto djelatnika imunizirano, odnosno ili procijepljeno ili je preboljelo bolest.
Po evidencijama Ministarstva, dodao je, oko 0,5 posto djelatnika škola ne želi raditi tako da pokažu bilo kakav dokument.
Što se tiče djece, ministar je ponovio da ona moraju biti u školi, jer im je tamo mjesto, bez obzira na to kakva je situacija. Smatra da se boravak u školi zamijeniti može samo kratkoročno te da dugoročno donosi ogromnu štetu.
"Prema tome, sve što se radi, radi se samo zato da se održi sustav nastave u školama", zaključio je ministar.