Neki dan je FB-u bila rasprava (kada je starac od 72 godine preticao i usmrtio vozača koji je nailazio iz suprotnog smjera), u smislu "tko tim starcima dozvoljava da voze? Pa tim što postavljaju ta pitanja sada ja postavljam pitanje: koliko godina je imao ovaj vozač, kolko godina je imao onaj što je usmrtio djelatnika HAC-a, koliko godina su imali vozači koji su u ovoj godini imali nesreće sa smrtnim posljedicama? Kada se sve zbroji i odume onda ispada da su mladi vozači deset puta veći problem od vozača starijih od 65 godina. Žao mi je tih mladih više nego starih ali činjenica je da stari griješe i ginu radi svojih sposobnosti (refleksi, lošiji vid, slabije procjene), dok mladi ginu radi svoje ludosti, neiskustva, bahatosti i željom za dokazivanjem.
Pravila Igre
07.2.2021.
Meni je žao tih starijih vozača, ali ne slažem se sa tobom, daleko su veća opasnost takvi vozači u prometu, i indirektno izazivaju ogroman broj nesreća. Da se p
ita struku, nakon 65-te godine, samo bi 1 posto njih imalo vozačku jer je samo jedan posto njih psihofizički sposobno upravljati. Također, samo 20 posto žena bi uopće moglo položiti nekako teškom mukom, i negdje tek oko 60 posto muškaraca. Ali, ne pita se struka, pita se najviše one potkupljive starce koji donose zakone, i automoto i naftnu industriju koja ih potkupljuje. Što se tiče mladih, ne možeš biti star ako si mlad, i u drugome sam komentaru napisao koje je rješenje, poligoni sportske vožnje. Do je dokazano, dok imaju mjesto za divljanje, ne divljaju na cesti. Nauče da se divlja na poligonu, kao što agresivan lik koji se posveti nekome borilačkome sportu nauči svoju agresiju kanalizirati unutar borilišta, i više nije problematičan van njega. Dakle, ljudi su različiti, netko brže razmišlja, netko je malo usporen, i tako je i u vožnji, netko je malo usporen, netko je brži, i zlo mi je kada se nameću ideje da su usporeni zapravo bolji. LP
Prikaži još ↓
K1
Ketyy_1
07.2.2021.
Zašto žene??
3 poluvrijeme
07.2.2021.
Da bogda ti struka sudila kad budeš imao više od 65
Aron3
08.2.2021.
3 poluvrijeme, struka bi već sad mogla (i trebala) djelovati, jer očito da obrazovni sustav nije mogao
Pravila Igre
08.2.2021.
Ja jesam struka, no struka se samo konzultira, ali se mišljenje struke ne usvaja. Žene zato jer su u prosjeku lošiji vozači od muškaraca. Istina je da imaju ma
nje prometnih nesreća, ali je li Ayrton Senna bio loš vozač zato što je poginuo, a moja baba eto još živa?
Prikaži još ↓
Pravila Igre
08.2.2021.
Ja jesam struka, no struka se samo konzultira, ali se mišljenje struke ne usvaja. Žene zato jer su u prosjeku lošiji vozači od muškaraca. Istina je da imaju ma
nje prometnih nesreća, ali je li Ayrton Senna bio loš vozač zato što je poginuo, a moja baba eto još živa?
Prikaži još ↓
Pravila Igre
08.2.2021.
Što se mene osobno tiče, sam ću odnijeti vozačku na policiju i tražiti da je ponište, čim više ne budem u sposoban za vožnju, kao što je to 50 posto onih koji t
renutno ipak voze. Od onoga kakav sam vpozač bio između 20-30 godine, sada sam barem 40 posto lošiji. Još nisu počele prve pogrešne procjene, ali već vidim da vozim u prosjeku 30 km/h sporije nego prije da bi mogao sve imati pod kontrolom. Kada ne budem mogao sigurno voziti kroz naseljeno mjesto sa više od 50 km/h, vratiti ću vozačku istog trena.
Prikaži još ↓
K1
Ketyy_1
08.2.2021.
Sad si sve lijepo objasnio. A, po cemu su žene lošiji vozači, i kakve veze ima Senna, s ičim? Struka, ma molim vas.
Pravila Igre
08.2.2021.
Imaju slabiju reakciju, procjenu, brzinu odlučivanja, smirenost u iznenadnim situacijama, smrznu se, paničare, nemaju vještine upravljanja, slabiju percepciju g
eometrije, koordinaciju, koncentraciju, a baš i ne vole voziti već samo po sebi. Nisu sa 12 godina uzimale tati ključeva od auta i vozile se po gradu kada nitko ne vidi. Ima žena koje su poput muškaraca, one obično imaju i muško društvo, i muške prijatelje, i ne mogu smisliti druge ženske...takve su obično jednako dobri vozači kao i muškarci. Svaki dan se susrećem sa mnogim ženama koje jako dobro voze. Nakon što sretnem 4 kornjače, dvije ovce, kozu, kravu, i tri kobile, ugodno me iznenadi neka tigrica, da je milina vidjeti je. Ali u prosjeku, auto nije za ženu, kao što nije ni rad sa motornom pilom. Cure koje rade sa motornom pilom, znaju i voziti auto. A ti ako misliš da se to ne može uspoređivati, u pravu si. Samo lud čovjek bi dozvolio osobi koja nije za motorku, da upravlja autom. A sad primi se krpe i radi svoj posao.
Prikaži još ↓
K1
Ketyy_1
08.2.2021.
Haha, eto vas ću pitat, za vasu informaciju odlično se snalazim za volanom, unatoč dvije prometne, ne ni za jednu nisam bila kriva. Dijete mi je nazalost poginu
lo, sad ću vam reci nesto, o muškim vozačima, velika većina pojma nema voze ko bijesni, oduzimaju prednost, također voze ko kornjače, Ante žene o kojima govorite, da bas ih je milina gledat zbog jedne takve smo svi mogli poginuti, tako da mozda bolje da se vi uhvatite krpe.... zene nisu za auto, o motorki necu da me zanima, i to bi naučila. Lp
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .