To se događa kad se stranim operaterima u ovom slučaju Rail Cargo Carrier (Austriske nacionalne željeznice) dalo prometovati našim prugama, bez propisnog školovanja strojovođi. Nedavno su isto tako imali incident u Dugom Selu, gdje je prometnik vlakova uspio spriječiti veću materijalnu štetu nakon iskluznuča vagona. Zanimjljivo će biti kakvu će istragu dati AIG, kod koje predsjednica nema blage veze o željezničkom prometu i tko će na kraju platiti štetu HŽ infrastrukturi, koja će u ovom slučaju biti enormna. Ne smije se zanemartiti činjenica na koliko dugo će jednokolosječna pruga prema Zagrebu (Budmipešti) biti zatovrena i koliko će gubitaka imati željznički prijevoznici zbog nemogućnosti prometovanja.
sp
spremniunikatno
11.12.2023.
Auuu sto si pametan
astrid22
11.12.2023.
Stvarno nismo svjesi koliko imamo stručnjaka koji znaju tako puno o željeznici , pa ljudi Božji treba radnika na HŽ pa se zaposlite i onda radite vi kad toliko
bolje znate i od strojovođja i od prometnika .....
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .