Dijelovi 220 metara dugog mosta, koji se gradi na visini od 70 metara iznad kanjona, dopremaju se u tunele Omiš i Komorjak gdje se radi na njihovu okrupnjavanju. Riječ je o jedinstvenom projektu u Hrvatskoj
Fascinantan projekt: Most iznad kanjona Cetine koji spaja dva tunela počeo poprimati obrise
Jedan od najzahtjevnijih, ali i najfascinantnijih projekata u Hrvatskoj, radovi na mostu koji spaja dva tunela iznad rijeke Cetine počeo je poprimati svoje obrise. Riječ je o dionici Omiške obilaznice čija je ukupna procijenjena vrijednost izgradnje 358 milijuna eura. Obilaznicom bi se napokon riješile nesnosne gužve, odnosno kilometarske kolone koje se svakoga ljeta stvaraju u Omišu odnosno duž magistrale od Splita do Omiša.
POGLEDAJTE VIDEO:
Prije gradnje mosta iznad Cetine u dužini od 220 metara prvo su probijena dva tunela, tunel Omiš i tunel Komorjak u dužini od 600 metara. Sada je u tijeku spajanje dva tunela iznad kanjona rijeke mostom ukupne mase od 1100 tona. Čelična konstrukcija mosta proizvodi se u segmentima u radionicama te se tako transportira na gradilište.
Na samom gradilištu, odnosno u tunelima Komornjak i Omiš se okrupnjavaju, a samo završno spajanje izvest će se na visini od 70 metara iznad Cetine uz upotrebu posebnih visećih skela.
Ovaj most, za mnoge promatrače vrlo atraktivan, iznimno je težak projekt kakav do sada u Hrvatskoj nije viđen, a način njegove gradnje daje mu epitet jedinstvenog.
Radove je u četvrtak ujutro obišao i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković te župan Splitsko-dalmatinske županije Blaženko Boban.
POGLEDAJTE MOST NA VISINI OD 70 METARA: