Skinite cjene 20%. Sada ste izmislili kao dignuti cjene. Nekada su dizelaši ili skuplji 10-15% od benzinaca. Onda ste uveli pojam elektičara i digli cjene 150%,
pa ste dodali rjieč hybrid i digli cjene 10% iznad dizelaša, potom ste digli cjenu benca i nakalemili 15% veću cjenu za rijeć hybrid, pa vratili dizele i pojam hybrid i cjene otišle u nebo. Evo i primjera. Dva vozila Hyundai Kona Take it 1.0 benzin 120 KS .... 124.990,00 kn. Ista oprema s dizelom 136 KS i hybrid 48 V je 154.578,00 kn. Dakle 30.000,00 kuna zazlike u čemu točno? Kad sam kupovao i30 2010. benzinac s 109 KS s osnovnom opremom je bio 99.000,00 kuna u osnovnoj opemi. Ja sam kupio opremu iLike 1.6 CDRI s 116 KS i doplatio automatku klimu i metalik za 112.000 kuna (doplata klime 300 eura i metalik 350 eura), dakle 107.000,00 kuna dizelaš bez dolata u iLike opremi jedna više od osnovne opreme spomenute za benzinca. Ovo nema veze s WLTP cikusima nego enormnim profitima salona i samihproizvođača vozila, te samim time ljudi dulje voze svoja vozila ili kupuju rabljena. Moj ima 11 godina, 75.000 km i zbilja da izbrojim 180.000 kuna za vozilo koje želim je apsurd. S time da je Kona dizel i 48 V, a Škoda Kamiq 1.5 TSi u opremi Monte Carlo.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .