Obavijesti

News

Komentari 2

EU u borbi protiv dezinformacija

EU u borbi protiv dezinformacija

Kompanije za digitalno oglašavanje morale bi utvrditi kriterije za postavljanje oglasa i provjeravati stranice na kojima se oni postavljaju, predlaže Europska komisija

Facebook, Google i drugi tehnološki divovi moraju uložiti više napora kako bi što više ograničili izvlačenje materijalne koristi iz širenja dezinformacija uz pomoć oglasa, smatra Europska komisija.

Platforme bi trebale postrožiti kriterije za objavu sadržaja, a moraju ga i strože analizirati u slučaju monetizacije i dijeljenja prihoda od oglasa kako bi blokirale aktere koji sustavno objavljuju tekstove označene kao dezinformacija, prema dokumentu EK u koji je Reuters dobio uvid.

Malta turistima daje 200 eura ako ostanu barem tri dana
Malta turistima daje 200 eura ako ostanu barem tri dana

Iste obaveze vrijedile bi i za manje društvene mreže i usluge pretraživanja, razmjene poruka i oglasa, te za tvrtke za digitalno oglašavanje, komunikacijske agencije i kompanije za internetsko plaćanje.

Obuhvatile bi i kompanije za internetsko plaćanje, platforme za internetsku trgovinu i sustave crowdfundinga, pokazuje nacrt prijedloga EK.

'Naše je pravo imenovati nove pročelnike. Preustrojit ćemo Gradsku upravu, bit će reda'
'Naše je pravo imenovati nove pročelnike. Preustrojit ćemo Gradsku upravu, bit će reda'

Kompanije za digitalno oglašavanje morale bi pak utvrditi kriterije za postavljanje oglasa i provjeravati stranice na kojima se oni postavljaju, predlaže EK.

Politički oglasi morali bi biti jasno označeni kao plaćeni sadržaj, dodaje Bruxelles, skicirajući i ključne pokazatelje poštivanja kriterija kako bi vlasti mogle provjeravati ispunjavaju li tvrtke svoje obveze.

Europska komisija i parlament složni: 'Turska bi trebala bolje definirati kakav odnos želi s EU'
Europska komisija i parlament složni: 'Turska bi trebala bolje definirati kakav odnos želi s EU'

Bruxelles time želi otkloniti nedostatke u važećem dobrovoljnom kodeksu za suzbijanje dezinformacija iz 2018. godine, koji su prihvatili Google, Facebook, Twitter, Microsoft, Mozilla i TikTok.

"Kodeks nije osigurao dovoljan napredak posebno u demonetizaciji dezinformacija, budući da internetski oglasi i dalje potiču širenje dezinformacija", zaključuje Komisija u dokumentu.

Europska komisija primila je naš plan oporavka. Plenković: 'Osigurat ćemo 47 milijardi kn'
Europska komisija primila je naš plan oporavka. Plenković: 'Osigurat ćemo 47 milijardi kn'

Ažurirani kodeks bit će predstavljen javnosti 26. svibnja, a tvrtke će imati rok do kraja rujna da iznesu svoje prijedloge.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 2
'Ludi Dalmoš' je odbio 100.000 € mita, a Petrač poručio: 'Treba oštrije s njim. Mora s nama ili...'
NOVE WHATSAPP PORUKE

'Ludi Dalmoš' je odbio 100.000 € mita, a Petrač poručio: 'Treba oštrije s njim. Mora s nama ili...'

Sve je počelo kada je bolnica trebala medicinskog robota za kirurške operacije. Ravnatelj je bio Julije Meštrović, koji je prošle godine iznenada dao ostavku
'Zatvor će Beroša slomiti, ali još više negativna slika u javnosti jer je patio od toga da ga vole'
OSJETLJIV KARAKTER

'Zatvor će Beroša slomiti, ali još više negativna slika u javnosti jer je patio od toga da ga vole'

Beroševi prijatelji za 24sata govore kako će bivši ministar psihički izdržati zatvor, ali ne i osudu javnosti. Posebno je, kažu, gradio sliku poštenja, a pred nastupe bi mu često znale padati kapljice znoja niz lice od treme
Robotski uređaj je KBC Osijek platio 200 posto više. Vili Beroš dobio je za to 25.000 eura?
ISTRAŽITELJI IMAJU RAČUNE

Robotski uređaj je KBC Osijek platio 200 posto više. Vili Beroš dobio je za to 25.000 eura?

Tvrtka Saše Pozdera neurokirurški robotski operacijski mikroskop od austrijskog proizvođača nabavila je za 135.000 eura. Prodali su ga KBC Osijek za oko 330.000 eura