Iz Dukata ističu kako će se novi dizajn postupno prenositi na cjelokupan asortiman čime će se dodatno ojačati i pozicionirati Dukat kao robna marka s najdužom baštinom u mljekarstvu Hrvatske
Dukat predstavio novi dizajn loga i tetrapaka: Investicija vrijedna četiri milijuna eura
Dukat je u povodu obilježavanja više od stoljeća duge baštine u domaćem mljekarstvu predstavio novi dizajn Dukat mlijeka i jogurta, izvijestili su u srijedu iz Dukata najavljujući da će se novi dizajn postupno prenositi na cjelokupan asortiman.
Uz novi dizajn, kako su istaknuli, Dukat potrošačima predstavlja i novo, suvremeno pakiranje Dukat trajnog mlijeka u pakiranju tetrapak EDGE, investiciju vrijednu više od 4 milijuna eura.
Novo je pakiranje, kako navode, praktičnije za korištenje jer omogućava precizno izlijevanje, potpuno pražnjenje te lakše otvaranje i ponovno zatvaranje.
Iz Dukata ističu kako će se novi dizajn postupno prenositi na cjelokupan asortiman čime će se dodatno ojačati i pozicionirati Dukat kao robna marka s najdužom baštinom u mljekarstvu Hrvatske.
- Povratkom kapljice mlijeka u logotip Dukat naglašavamo više od stoljeća dugu baštinu Dukata u domaćem mljekarstvu - kazao je direktor Dukata Duško Glišić.
Istovremeno, novim, modernim i čistim dizajnom, kako je rekao, naglašava se prirodnost mlijeka kao savršene prirodne namirnice i njihove osnovne sirovine, a Dukat logotip zauzima središnju poziciju na pakiranju.
Podsjećaju kako je 1912. godine ova mljekara pokrenula organizirani otkup mlijeka na području Zagreba, a danas je najveći otkupljivač mlijeka u Hrvatskoj.
Više od 2.000 proizvođača mlijeka svakodnevno isporučuju mlijeko Dukatu, od kojih oko polovicu čine mala obiteljska gospodarstva.
- Mali proizvođači mlijeka danas čine čak 50 posto naših dobavljača mlijeka. Podržavajući i osnažujući mala obiteljska gospodarstva potičemo razvoj mljekarstva, ostanak mladih na selu te održivost života u ruralnim dijelovima zemlje - istaknuo je Glišić.