Nagradna igra počela je u utorak, 3. svibnja. Kako biste osvojili ovaj revolucionaran automobil potrebno je sakupiti 10 kupona koje ćemo svakodnevno objavljivati u 24sata, izrezati, ispuniti i poslati na redakciju
Uključi se u igru koja nema završetka i osvoji Mazdu CX-3
Čak i oni koji tek površno prate kretanja u automobilskoj industriji, mogli su primijetiti da je jedan od najbrže rastućih segmenata onaj malih i kompaktnih SUV-ova. U tu igru prije godinu dana uključila se i Mazda.
Nakog globalnog uspjeha svojeg broj većeg SUV-a CX-5, koji je pred tri godine ujedno bio i promotor Mazdina dinamičnog KODO dizajna i revolucionarne SKYACTIV tehnologije, Mazda je na tržište lansirala i manji CX-3. Još agresivnija interpretacija KODO dizajna s još oštrijim i izražajnijim linijama karoserije nudi upravo onakav doživljaj vožnje kakav je i vizualni dojam koji CX-3 ostavlja. Jedan od najlakših modela u svojoj kategoriji pogonjen je agilnim SKYACTIV motorima, benzincima velikog obujma od 2,0 litara (120 ili 150 KS) i novorazvijenim dizelašem obujma 1,5 litara (105 KS), pa pršti dinamikom i pritom troši iznenađujuće malo goriva – u najštedljivijoj inačici tek 4,0 litre dizela na 100 km. Raspon varijanti neobično je širok za ovu klasu; postoji ih ukupno 17, pa kupci mogu birati između pet razina opreme, tri opcije motora uparenih s ručnim ili automatskim mjenjačem te između prednjeg ili pogona na sva četiri kotača. U najraskošnijem paketu nalaze se elementi koji se u automobilima te veličine rijetko sreću, poput radarskog tempomata, head-up zaslona, potpuno LED prilagodljivih svjetala ili vrhunskog ozvučenja marke Bose.
Kako biste osvojili ovaj automobil potrebno je sakupiti 10 kupona koje ćemo svakodnevno objavljivati u 24sata. Drugo kolo najveće nagradne igre koja nema završetka počelo je u utorak, 3. svibnja.