Kraš je na tržište izbacio nove kutije popularnog keksa Domaćica te su uz originalni naziv dodali i zanimanja. No, mnogima se to nije svidjelo
Domaćica ima novu ambalažu, mnogima se ne sviđa: 'Nismo se maknuli iz kamenog doba'
Kraš je na tržište izbacio novu ambalažu popularnog keksa Domaćice, što je izazvalo brojne reakcije građana na društvenim medijima.
Na novom izdanju kutije uz ime stoji dodatak raznih zanimanja: "Domaćica i menadžerica", "Domaćica i pravnica", "Domaćica i programerka", "Domaćica i umjetnica"...
No, mnogima se dodavanje zanimanja uz originalno ime keksa nije svidjelo, a neki od njih čak su komentirali kako i samo ime "Domaćica" nisu povezivali uz pojam kućanice, već uz domaće kekse.
- Htjeli su politički korigirati davno definirano ime proizvoda pa ispada da ga se srame - jedan je od komentara.
- Što fali tome da se bude samo domaćica?
- Je l' ovo znači da muškarci nemaju što kupovati Domaćice?
- Volim te kekse, ali ova ambalaža ne da odbija, nego zaista ne želim je više kupovati.
- Nismo se makli od pećine - samo su dio komentara na društvenim mrežama.
Iz Kraša objasnili o kakvoj se kampanji radi
Iz Kraša su se oglasili na službenoj stranici.
Cilj je naše nove kampanje Domaćica podići svijest javnosti o važnosti i kompleksnosti obveza koje u kućanstvu najčešće preuzimaju žene te osvijestiti da je briga o domaćinstvu zajednički posao svih ukućana. S tim smo ciljem, ponajprije kako bismo privukli pažnju građana i otvorili važnu temu, na police kao prvi korak kampanje stavili Domaćicu u posebnom izdanju. Na kutije smo uz natpis Domaćica dodali i nekoliko čestih zanimanja, koliko nam proizvodni proces dozvoljava, kako bismo podsjetili na to da da su žene, uz svoj posao koji obavljaju na radnom mjestu, najčešće one koje svakodnevno brinu i o domaćinstvu. Kampanjom želimo potaknuti sve članove društva da preuzmu svoj dio obveza i odgovornosti u domu kako bi raspodjela poslova u domaćinstvu bila ravnopravna.
U suradnji s agencijom Ipsos proveli smo istraživanje, u kojem većina ispitanika, i odraslih žena (70 posto) i odraslih muškaraca (51 posto), kao i tinejdžerica (73 posto) i tinejdžera (72 posto), tvrdi da žene obavljaju veći dio poslova u kućanstvu. U sljedećoj ćemo fazi kampanje na društvenim mrežama kroz izazove poticati građane da preuzmu obavljanje kućanskih poslova na sebe i dokumentiraju konkretne aktivnosti kojima sudjeluju u ravnopravnoj podjeli poslova u kućanstvu. Dio kampanje bit će i edukacija mladih generacija o vlastitoj odgovornosti prema kućanskim obvezama i važnosti pravedne podjele kućanskih poslova među svim članovima kako bismo ih potaknuli da od djetinjstva stvaraju ispravne navike i usvoje ih za budućnost.
U dogovoru s Institutom za hrvatski jezik i jezikoslovlje pokrećemo i inicijativu za promjenu dijela definicije domaćice u pojedinim rječnicima i osuvremenjivanje tog pojma koju će moći podržati i građani putem posebne platforme koja će uskoro biti aktivna.
Vjerujemo da će javnost prepoznati pravu namjeru ove kampanje te sve pozivamo da se uključe u osvještavanje i promicanje te društveno važne teme.
Više detalja o cjelokupnoj kampanji bit će dostupno na stranici kras.hr/hr/ijasamdomacica tijekom ovog tjedna sa službenim početkom kampanje.